Wie kan voor mij een wijzerplaat personaliseren?

:joy:

(ik had dezelfde gedachte eerder en moest ff Googlen om zeker te zijn dat geen spelfout was)

Nee… we hadden het hier niet over :

Serieus mensen… een Tampondrukmachine is een ā€œdrukpersā€ dat de afbeelding van een met inkt ingewreven ā€œclichĆ©ā€ overneemt met een rubbere"tiet" de Tampon, de in de clichĆ© aanwezige inkt blijft hieraan ā€œklevenā€ waarna de tampon op het product wordt gedrukt, en hierbij de inkt op het product achterlaat

Ik heb een vergelijkbare machine… ander type, zelfde merk, zelfde kleur… :slight_smile:

2 likes

Duidelijk.:joy:

1 like

Mooie dat je zo’n apparaat hebt kunnen krijgen. Ik hoop dat wij ook mooie berichten er over zullen kunnen lezen :stuck_out_tongue:

…het wordt steeds mooier :joy:

(gekkigheid natuurlijk)

Oh, ik zal zeker schrijven over mijn ā€œbelevenissenā€ met die machine… als ik de Pneumatische besturing weer werkend heb, dan zal ik moeten leren om clichĆ©s te maken (drukplaten) en ik moet nog een ā€œproducthouderā€ verzinnen… een slede met verstelmogelijkheid, en een voorziening om er houdertjes voor wijzerplaten en dergelijke op te monteren… Ik kan mijn lol op met die machine… :slight_smile:

1 like

Dat is echt een vrouwonvriendelijk apparaat…

da’s wat jij ervan maakt… Tampons zijn in mijn ogen niet bijzonder vrouwonvriendelijk, en er zijn ook genoeg vrouwen die met ā€œrubbere tietuhā€ rondlopen… dat vind ik eerder manonvriendelijk… 'k wil geen rubberpop… :slight_smile:

3 likes