(ik had dezelfde gedachte eerder en moest ff Googlen om zeker te zijn dat geen spelfout was)

(ik had dezelfde gedachte eerder en moest ff Googlen om zeker te zijn dat geen spelfout was)
Nee⦠we hadden het hier niet over :

Serieus mensen⦠een Tampondrukmachine is een ādrukpersā dat de afbeelding van een met inkt ingewreven āclichĆ©ā overneemt met een rubbere"tiet" de Tampon, de in de clichĆ© aanwezige inkt blijft hieraan āklevenā waarna de tampon op het product wordt gedrukt, en hierbij de inkt op het product achterlaat
Ik heb een vergelijkbare machine⦠ander type, zelfde merk, zelfde kleur⦠
Duidelijk.
Mooie dat je zoān apparaat hebt kunnen krijgen. Ik hoop dat wij ook mooie berichten er over zullen kunnen lezen 
ā¦het wordt steeds mooier 
(gekkigheid natuurlijk)
Oh, ik zal zeker schrijven over mijn ābelevenissenā met die machine⦠als ik de Pneumatische besturing weer werkend heb, dan zal ik moeten leren om clichĆ©s te maken (drukplaten) en ik moet nog een āproducthouderā verzinnen⦠een slede met verstelmogelijkheid, en een voorziening om er houdertjes voor wijzerplaten en dergelijke op te monteren⦠Ik kan mijn lol op met die machine⦠
Dat is echt een vrouwonvriendelijk apparaatā¦
daās wat jij ervan maakt⦠Tampons zijn in mijn ogen niet bijzonder vrouwonvriendelijk, en er zijn ook genoeg vrouwen die met ārubbere tietuhā rondlopen⦠dat vind ik eerder manonvriendelijk⦠'k wil geen rubberpop⦠