(ik had dezelfde gedachte eerder en moest ff Googlen om zeker te zijn dat geen spelfout was)
Nee⦠we hadden het hier niet over :
Serieus mensen⦠een Tampondrukmachine is een ādrukpersā dat de afbeelding van een met inkt ingewreven āclichĆ©ā overneemt met een rubbere"tiet" de Tampon, de in de clichĆ© aanwezige inkt blijft hieraan āklevenā waarna de tampon op het product wordt gedrukt, en hierbij de inkt op het product achterlaat
Ik heb een vergelijkbare machine⦠ander type, zelfde merk, zelfde kleurā¦
Duidelijk.
Mooie dat je zoān apparaat hebt kunnen krijgen. Ik hoop dat wij ook mooie berichten er over zullen kunnen lezen
ā¦het wordt steeds mooier
(gekkigheid natuurlijk)
Oh, ik zal zeker schrijven over mijn ābelevenissenā met die machine⦠als ik de Pneumatische besturing weer werkend heb, dan zal ik moeten leren om clichĆ©s te maken (drukplaten) en ik moet nog een āproducthouderā verzinnen⦠een slede met verstelmogelijkheid, en een voorziening om er houdertjes voor wijzerplaten en dergelijke op te monteren⦠Ik kan mijn lol op met die machineā¦
Dat is echt een vrouwonvriendelijk apparaatā¦
daās wat jij ervan maakt⦠Tampons zijn in mijn ogen niet bijzonder vrouwonvriendelijk, en er zijn ook genoeg vrouwen die met ārubbere tietuhā rondlopen⦠dat vind ik eerder manonvriendelijk⦠'k wil geen rubberpopā¦