Ik ben van plan mijn vriend ten huwelijk te vragen en hier zoek ik een bijzonder sieraad voor. Ik zou het horloge graag persoonlijk maken. Een gravure in de achterkant van de klok vind ik niet speciaal genoeg. Ik wil de wijzerplaat een persoonlijke touch geven: Op de plek waar normaal de 4 staat zou ik nu “j&j” willen zetten. Is er iemand die dat kan?
Ik kom graag met je in contact om de mogelijkheden te bespreken!
Ik denk dat dit bij je wens past. Hier maken ze in opdracht een custom horloge voor je. @kloetster kan je hier denk ik meer over vertellen, maar eerst is mijn wijzerplaatje aan de beurt .
de Mogelijkheden die ik heb zijn, ondanks wat mijn wijzerplaten doen vermoeden nog beperkt.
Ik heb sinds kort weliswaar een Tampondrukmachine, maar die is nog niet bedrijfsklaar… de pneumatische besturing moet voor een deel vervangen worden, en alle leidingwerk moet nieuw.
Wat een optie zou kunnen zijn, ik denk graag mee, is een blanco wijzerplaat laten maken van bijvoorbeeld zilver, en deze laten graveren bij een professionele graveur.
Sanders Engraving bijvoorbeeld heeft ruime ervaring in het graveren van horlogedelen.
Onlangs hebben ze een Horlogekast van Hans Mulder gegraveerd, en een uurwerk van Holthinrichs