Wie kent deze nog en was er bij?

In 2006 twee cursussen gevolgd en mijn eigen zakhorloge in elkaar gezet. Was erg leuk. Ik kan me geen namen meer herinneren, maar weet nog wel dat er een paar zeer enthousiaste mensen tussen zaten. Maar als er nu iets kapot gaat, dan bel ik jou :wink:

1 like

Stalen band was een optie, ik had die niet.

Groeten
Rutger

3 likes

Dank voor de correctie. Dan had ik het mis.

Hein T. Broer van @Bap (DZVL -Revolo)

Dzvl was leuk, met Edgar, opa wijnboer Hans, Dale, Tom (@Honey_Badger), Bas (@Vahalis), Forrestx, @LeenV, Bert, seamaster, Steef, accour_jeroen, Bernhard (ballroom :man_dancing:) En ik vergeet er nog tig.

Wie weet er nog meer? :joy:

(Mocht er niet meer taggen…)

5 likes

Ik weet de andere Hans nog. Nivelacuso. De ML en CvdK liefhebber.

1 like

Nr 18, samen met z’n limited broertjes

5 likes

Ah, super!

Wow, vroeger inderdaad. Haha.

De Zeno was 2003 inderdaad, bij de uitreiking was ik toen helaas niet. Hein wel, die nam de mijne, 07/25, ook gelukkig voor me mee. Qua limiteds heb ik het bovenste rijtje van @klaas_w hierboven gehad. Uiteindelijk is alleen de Meistersinger overgebleven omdat ik destijds het volledige idee van de ‘lefty’ bij MeisterSinger heb neergelegd om dat als Horloge.pagina.nl LTD edition voor 2004 te doen. De andere 3 heb ik in 1 verkoop weggedaan. De wijzerplaat van de Zeno is inderdaad erg mooi!

@Hannus als in Hans D. (achternaam in dat geval bekend bij de auteur)?

@Brutus, die advertenties waren mijn idee, mi scusi. Haha.

@frenk: de meetings waren inderdaad mooi! Mooie dingen daar ook gezien. Kan me nog een jonge kerel herinneren die meerdere oude Heuer Monaco’s had, heel cool! De CH tripjes waren overigens ook briljant!

1 like

Wat mooi dat dit plaatje start met “Leen bedankt” …toen al. :grin:

2 likes

Haha, ik meen me nog een topic van jou herinneren dat je, volgens mij, een CvdK op bent gaan halen in de Alfa GTV. Klopt dat @LeenV?

1 like

Haha…

Wat was de naam van die psychisch gestoorde? Er liep daar echt een gast alles een beetje op te naaien (in mijn beleving dan… :joy:)

@louis jij was het niet…

1 like

Ik zat even te denken, was ik er toen al bij?
Even spieken, nee, net nog niet (27april 2005)…time flies…

Maar die Zeno is inderdaad prachtig, één van de mooiste Limiteds…

Dick

1 like

Klopt, als ik er ben hoor of zie je me niet. En een meeting voor een koperen horloge laat ik sowieso voor wat het is😜

2 likes

Bedoel je niet gewoon @Steef? Of misschien Steef’s grootste vriend @Brava? Anders kan ik me niemand indenken die helemaal psycho is :crazy_face:.

3 likes

Deels. Ik ben met mijn Alfa GTV naar (volgens mij eerste) open dag van, van der Gang geweest. Erg mooie dag was dat.
CvdK vond ik toen wat “over the top” Daar denk ik nu anders over :grimacing:
@Bap

1 like

Brava!! Ja, dat was hem volgens mij :joy:.

Loopt ie hier ook rond?

1 like

Nee, het was geen open dag. Het ging om een horloge dat je op Marktplaats had gevonden en daarvoor op een koude zaterdagochtend de GTV had gepakt om het horloge direct op te gaan halen. Het staat me bij omdat ik de auto geweldig vond! :ok_hand:t3:

2 likes

Zeker weten! @Brava heeft 13 dagen geleden nog iets gepost.

2 likes

Hm eens nadenken, dat is veel horloges terug … Staat me bij dat ik in het noorden een blauwe Tudor Sub heb gekocht. Dat was een prachtig horloge. Misschien was die het.
Die Alfa was een fantastische auto. Blauw-violet metallic, oranje-achtige velours bekleding…en rijgedrag…top!

1 like

Ja klopt. Het begon voor mij ergens 2002 toen ik bij jullie thuis van Hein zijn Baume Capeland kocht. Doe hem de groeten van me.

Benieuwd of @Nivelacuso hier ook nog kijkt.