Wie kent dit bandje?

Hey

Voor mijn seiko 5 snkl23 ben ik opzoek naar een bandje met deze kleur, liefst inclusief de zwarte stiksels:

Heeft iemand een idee welke verkoper dit soort grijs in de aanbieding heeft?

2 likes

Mooie combi.

1 like

Waarschijnlijk van Cheapest Nato Straps. Ik heb hem op m’n SARB033 gehad en ik kan je zeggen dat ie ook echt cheap is. Wat een gare kwaliteit.
Ik had meer verwacht voor die 3 luizige knaken die ik ervoor betaald heb.

2 likes

Bedankt, die was ik ook al tegengekomen denk idd dat deze hem gaat worden.

@GiveMeYourDough heb idd ook al eens mindere kwaliteit van daar gehad, maar ga het er toch nog eens op wagen :sweat_smile:

Er zijn nog twee bandjes die ik van daar wil. Bij 5 krijg je 20% extra korting. :thinking: Dit gaat weer duurder worden dan nodig :joy:

1 like

Helaas niet met zwarte stiksels maar volgens mij wel van een veel betere kwaliteit, en ook nog eens lid van het forum.

Cheapest Nato Straps vind ik persoonlijk echt bagger kwaliteit gewoon zonde om daar je geld aan uit te geven, het kost misschien maar weinig maar je krijgt er ook niks voor.

2 likes

Kreeg laatst een mail van ze dat het slecht gaat met ze en dat geld nodig hebben. Je kreeg op bijna alles 70% korting. Dat is ook zo’n beetje de prijs wat het waard is denk ik :grin:

1 like

Zeker geen 5 bestellen hoor! Daar krijg je echt spijt van. Kwaliteit van die bandjes is ook echt bagger. Dan is de aliexpress nog beter!

1 like

Ai, ik heb toevallig een leren bandje onderweg van cheapest nato straps. Het is gelukkig ‘maar’ voor een vrij goedkope Timex. Zal het toch goed in de gaten houden want anders moet ik een andere bestellen. Wil niet dat het horloge op de grond klettert door een gaar bandje. En goedkoop horloge of niet, Dat is wel zonde.

Dit zal wel meevallen. Het leer van CNS voelt alleen als karton.

1 like

Dit ja. Ze worden snel lelijk, vooral die suede bandjes maar ze zullen niet zomaar kapot scheuren.
No worries, gewoon lekker dragen en als ie er na een tijdje niet meer uitziet weg pleuren.

3 likes