Wie kent dit horloge; merk ZA of toch ZF?

Heeft iemand dit horloge wel 'ns gezien, of misschien in bezit?

En een foto waar op het logo enigszins zichtbaar is (evenals onze kroonluchter :)o )

Fijne avond,

Xavier

Het lijkt me een beetje een modieus horloge, niet dat daar iets mis mee is uiteraard?

Marz Schreef:

Het lijkt me een beetje een modieus horloge, niet
dat daar iets mis mee is uiteraard?

die indruk heb ik ook. er zijn een hoop bedrijfjes die een kast kiezen, een wijzerplaat laten maken en t uitbrengen. dat kan onder een eigen boektiekmerk, maar ook van een ppstorder bedrijf komen of een sieradenlijn die er hologes bij doet, etc. het is voor mij een onbekend merk. maar ik keb ook niet alles en sta geregeld verbaasd te kijken waar flip met zn ‘minder bekend’ topics mee op de proppen komt.

hoop dat iemand je verder kan helpen.
maar waarom de vraag? zoek je t horloge om zelf te kopen of misschien heb je em al en wil je er juist iets meer over weten?

Ik heb al in mijn bestand gekeken, maar kon geen link leggen tussen het horloge en de mij bekende merken met een eigen website.

Hahah, geef het dan maar op xavier :slight_smile:
Als sparks het niet weet, weet niemand het hahahaha

Volgens Goedie was Sparks mijn laatste kans om iets over dit horloge te weten te komen - dus nu houdt het blijkbaar op. Da’s een leuke afsluiting van m’n avond zeg… :S. Heb het vorige week aangeschaft, en via internet vond ik nergens enige aanwijzing qua merk/fabrikant. Het logo staat ook op de sluiting van het bandje, daar staat verder nog: Stainless Steel China, en op de afdekplaat van de kast staat: Japan quartz mov’t st. steel case back 995/300/800 base metal bezel no water resistant.

Het is in ieder geval qua wijzerplaatlayout een opvallende verschijning en ook qua formaat (43 mm incl. kroon) en ja over smaak valt te twisten, maar ik houd af en toe wel van iets bijzonders om m’n pols :D.

Haha, het was niet geheel serieus bedoeld hoor :slight_smile:
Sparks is het lid dat altijd met nieuwe en/of verrassende merken komt aanzetten.
Sparks zal, zo lijkt mij, dus over een aardige kennis en beeldvoorraad beschikken om u te kunnen helpen.
Wellicht zijn er andere leden die wat goor u kunnen betekenen.

Met vr gr goedhart

goedie Schreef:

Haha, het was niet geheel serieus bedoeld hoor :slight_smile:
Sparks is het lid dat altijd met nieuwe en/of
verrassende merken komt aanzetten.
Sparks zal, zo lijkt mij, dus over een aardige
kennis en beeldvoorraad beschikken om u te kunnen
helpen.
Wellicht zijn er andere leden die wat goor u
kunnen betekenen.

Met vr gr goedhart

kimmy was ook op zoek naar n heel specifiek klokje. uiteindelijk ook door een lid geholpen. hopelijk lukt t ons nu ook weer.
www.horlogeforum.nl/read.php?2,1402542,1403842