Wie kent dit horloge?

Wie oh wie herkent dit horloge of kan er meer over vertellen?

Heb je allereerst zelf wat meer info? Waar kijken we naar en wat weet je zelf al?

De enige informatie die er is is dat dit horloge is gevonden in 1982 in amsterdam om de pols van een stoffelijk overschot van een waarschijnlijk duitse man.

je hebt dit horloge zelf in bezit?

Kun je zelf even opschrijven wat er voor tekst leesbaar is,
op deze foto kom ik er niet uit.
het lijkt op een reclame o.i.d. met een soort knaagdier kop ?

het lijkt me Russisch ook vanwege die kastafdichting

of is dat een spacerring ? ( edit ; ik hou het op spacer dus geen Rus )

Is dat die man uit dat SBS6 programma?

1 like

Volgens mij staat er … Feet waterresistant op de wijzerplaat en recht onder op de wijzerplaat Made. Wat Swiss made zou moeten zijn lijkt me.

Ik denk niet dat TS iets over het merk wil weten dan wel over het specifieke horloge zelf.

Als dit horloge om de pols van een stoffelijk overschot heeft gezeten en dit lichaam is in 82 gevonden,lijkt het mij onmogelijk om de gever/verkoper van dit horloge te traceren.

Waarom nu pas na 33 jaar naar de oorsprong van dit horloge zoeken?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee van wat de TS wil & welk antwoord hij zoekt.

Dit horloge komt uit het sbs6 programma Graf Zonder Naam. Daarin wordt gezocht naar familie van een anonieme dode. In deze uitzending is het niet gelukt en nu zoekt hij dus via het horloge naar aanwijzingen.

Ik zie links Oseidon staan. Misschien was dat ooit Poseidon. Zoek al naar Poseidon vintage crosshair maar weinig succesvol.

Superhipvintageklokkie
Ik bied 10,- !

1 like

Waarom zet hij dat er niet bij dan?

Ik zat al te checken voor “Octigon & Optigon” etc.
zolang TS niet opschrijft wat hij zelf kan lezen is het aan de hand van deze foto’s niet online te lezen .
daarnaast zou het ook een reclame/ bedrijfsnaam kunnen zijn.

Werkelijk geen idee. De presentator gaat al sensatie zoekend op pad en confronteerd potentiele familielden met met de dood van deze man. Terwijl hun zoon nog gewoon leeft.

Verschrikkelijk.
Precies de reden dat ik al jaren geen tv kijk.

In het geval van deze aflevering dan he…

Bedankt voor de uitleg. Moet toegeven dat ik geen TV kijk. Zie natuurlijk wel bewegende beelden via de TV, maar nooit iets via “zenders” & nooit reclame. Heerlijk rustig :smile:

Dat is wel een stuk beter ja. Mijn vriendin keek het programma toevallig gisteren, vandaar dat ik het horloge uit de uitzending herkende.
Ik denk alleen eerlijk gezegd dat het horloge en de foto’s te oud zijn om hier herkent te worden. De fotos dateren (geloof ik) uit 1982. Dus er moet al gezocht worden naar een verkoper/gever/drager van het horloge ruim voor 1982… Daarnaast is het volgens mij niet zo’n spectaculair horloge dus ook niet zoveel over bekend. Als ik het goed inschat.
Het lijk wat het horloge droeg, kwam uit de krakers-scene tussen 1975-1982 zeg maar, ik denk dat je beter in die scene kan zoeken dan naar de herkomst van het horloge.