Wie kent Epos...?

Ik kwam al surfend dit klokje tegen van Epos. Niet dat ik het wil kopen, maar ik vroeg me even af of jullie het merk kennen en iets van de achtergrond van Epos weten. Ik was de naam nog niet eerder tegengekomen, maar ze blijken toch wel een redelijke collectie te hebben.
Dit horloge heeft een gemodificeerd Valjoux 7751 uurwerk aan boord en de kast heeft een diameter van 42,5 mm. Hij moet 1760,- Euro kosten (bron: www.chrono24.com).

Niet echt een spectaculair merk volgens mij maar als er een 7751 in zit is het goed. Plaatselijke juwelier bij mij heeft ze ook en in watching staan ze ook wel eens, heeft ook limited editions geloof ik. Ook wel dure “uitschieters” dacht ik … 1760 is wel een redelijke prijs, er zijn zoveel horloges met dat uurwerk die ong evenveel kosten en niet gemodif. zijn. Zitten in het middensegment , die Epos.

groeten,

Ed

Mooi merk dat Epos :partying_face:

2 likes

Nu wil ik ook een Epos.

2 likes

Wie niet… :joy:

2 likes

En die droom kan werkelijkheid worden hè wanneer je teveel voor een horloge wil betalen. :smile: :+1:

1 like

Ik kwam gister deze video tegen:

Ik vond het allemaal vrij underwhelming voor het geld dat ze ervoor willen hebben

2 likes

Die wijzerplaat geeft me meteen zo’n oversized-index Zeno-gevoel. Niet alleen net-niet, maar echt lang niet.

Wijzers ogen ook cheapo.

Beste advies in veel van dit soort gevallen is - doorsparen. Een Epos zal altijd een tussenstation zijn.

2 likes

Laatste bericht van @annor was van 2 mei 2015!?

2 likes

Die is inmiddels wellicht al hemelen… :pray: …maar zijn draadje over een door werkelijk niemand begeerd C-merk leeft voort. :wink:

4 likes

@Spoon1 Waar zocht je naar en hoe kwam je hier uit?

3 likes

:point_down: :innocent:

Doe maar 18 jaar later :rofl:
Dit topic dan.

1 like

Wél een lid met interessante specs…

Goeie ouwe tijd?

1 like

Nietszeggende duiker voor een idiote prijs. :slightly_smiling_face:

1 like