Wie kent "Graf von monte whero "?

IK Kwam ergens Graf von monte whero tegen , wel aardig moddellen van horloges, maar is het ook een beetje kwaliteit ?

Kent iemand het ?

Mvg

Richard

Klinkt als Chinese prut.

Dit is een zogenaamd Germasian plakmerk. Duitse naam en Chinees binnenwerk.
Kan best leuk zijn, als je het mooi vindt, maar geef er niet meer dan €50-€100 aan uit.

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Dit is een zogenaamd Germasian plakmerk…

“Germ Asian”: klinkt als Hongkonggriep.
Maar dit terzijde :slight_smile:

Ze zijn ook niet duurder dan dat, maar ziet er gewoon leuk uit, leuk voor de heb!!

Opgepast met die Graf von Monte Whero: …'s nacht verandert ie in een bloedzuiger…:wink:

“Merk” staat ook op de lijst van ebay-“mushrooms”: http://www.trustedwatch.com/community/blackwatch/25/Blacklist-of-watch-brands :+

Zou dan toch eerder gaan voor een echte “Flötenschniedel”: http://www.floetenschniedel.de/index.html

Met Knipogende Groeten,

Morse.

Flötenschniedel, genuine handjob since 1842.
Nou lekker…dus voor een vette rukbeurt kun je naar hem toe. :smiley:

Ik heb drie Flötenschniedels (Ze lopen heel nauwkeurig.) maar ik weet niet hoe ik foto’s moet plaatsen. :slight_smile:

In deze prijscategorie ben je naar mijn idee toch het beste af met een Seiko 5. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.

Paul G. Schreef:

In deze prijscategorie ben je naar mijn idee toch
het beste af met een Seiko 5. Maar dat is slechts
mijn bescheiden mening.

Deze opmerking lees ik erg vaak, maar elke keer als ik naar Seiko’s kijk in deze prijscategorie, en ik heb er vele tientallen gezien, zie ik er geen een die ik mooi vind, of ze zijn gewoon te klein. Ze lijken ook nooit in de verte op de modellen van genoemde plakmerken.

Flötenschniedel :smiley:

::o::o::o 3 Flötenschniedels??? Als je het maar laat daar een foto van te posten, dat komt je op een “ban” te staan :smiley:

Yep, daar heb je zeker een punt, Martin. Wat je noemt, valt mij ook wel op. Maar met mijn opmerking doelde ik puur op de kwaliteit, en die is bij Vijfjes helemaal oké. Toch?

Paul G. Schreef:

Yep, daar heb je zeker een punt, Martin. Wat je
noemt, valt mij ook wel op. Maar met mijn
opmerking doelde ik puur op de kwaliteit, en die
is bij Vijfjes helemaal oké. Toch?

Hoi Paul,

Dat klopt helemaal.
Wat ik bedoel is als iemand informeert naar een, ik noem maar wat, TVR sportwagen; mooi, maar niet altijd even betrouwbaar, kun je hem ook een Toyota Avensis aanraden, vanwege de betrouwbaarheid. Zelfde prijsklasse (gok ik, maar het is ook maar een analogie), maar niet echt vergelijkbaar :slight_smile:

Groeten,

Martin

Het is denk ik ook meer voor de “looks” als voor de techniek, zoals met vele "mode"merken denk ik , leek mij gewoon wel aardig als hebbeding.

want voor het dragen heb ik nu een seiko titanium, en komt er deze week een Fligthmaster binnen, en krijg ik met mijn verjaardag een mooie nieuwe seiko of mischien een tissot van mijn vrouw.(in feb)

Mvg
Richard

richardomnia3 Schreef:

Het is denk ik ook meer voor de “looks” als voor
de techniek, zoals met vele "mode"merken denk ik ,
leek mij gewoon wel aardig als hebbeding.

want voor het dragen heb ik nu een seiko titanium,
en komt er deze week een Fligthmaster binnen, en
krijg ik met mijn verjaardag een mooie nieuwe
seiko of mischien een tissot van mijn vrouw.(in
feb)

Mvg
Richard

In dat geval, gewoon kopen!

Martin