Hallo allemaal,
Heb een EMC onderweg. Ken het merk niet maar was gecharmeerd door het model. Kan iemand iets vertellen over het merk? Googlen levert niet veel op.
Foto’s:
Bedankt alvast.
Hallo allemaal,
Heb een EMC onderweg. Ken het merk niet maar was gecharmeerd door het model. Kan iemand iets vertellen over het merk? Googlen levert niet veel op.
Foto’s:
Bedankt alvast.
Leuk horloge!
Ja EMC werd een jaar of vijf (tien?) door Watch2Day verkocht. Soort ratlook vintage gebeuren. Op zich wel leuk inderdaad. Maar wel een plakmerk. Veel draagplezier!
Nja, dit model is niet van 3 jaar terug. Betreft een uit de jaren 70 denk ik. Kennelijk opgekocht door een bedrijf uit China of iets dergelijks. De modellen die ze nu uitbrengen zijn verschrikkelijk haha. Kan alleen niet veel vinden over de horloges die ze 50 jaar geleden maakten.
Daarnaast is mijn logo een afkorting met puntjes. Kan best zijn dat dat een andere bedrijf was geweest.
Mikrolisk geeft twee resultaten bij Emc:
http://www.mikrolisk.de/show.php?site=280&suchwort=Emc&searchMode=exact&searchWhere=all#sucheMarker
Ah nice bedankt. Kan dus best zijn dat mijn E.M.C niets te maken heeft met de bovenstaande EMC waar @anon50762135 en @Yeti naar verwijzen.
Mooi horloge !
Thanks
Inderdaad, de kans lijkt mij vrij groot dat het er weinig mee de maken heeft, ik denk nl. ook dat het horloge uit de jaren 70 dateert.
Leuk horloge.
Komt nog het meest bij een Eterna in de buurt.
Hier nog één van het web.
Mika
Oh, dus een merk van A. Einstein?
Ik ken wel EMG. Dat was een doorslaand succes op HorlogeForum
Ik denk dat het een Frans klokje is.
Tik op Google e m c montre (horloge in het Frans) in en je krijgt meerdere hits.
Mika
Goeie tip Thanks.