Hallo,
ik heb sinds een paar weken mijn klavertje vier van het merk goer en nu loopt hij ongeveer 4 min per dag voor.
wie heeft er nog meer een goer en hoeveel loopt hij voor of achter.
Groetjes Sylvia
Hallo,
ik heb sinds een paar weken mijn klavertje vier van het merk goer en nu loopt hij ongeveer 4 min per dag voor.
wie heeft er nog meer een goer en hoeveel loopt hij voor of achter.
Groetjes Sylvia
Hoi Sylvia,
Ik heb er ook een, maar die is voor de verkoop. Ik draag het horloge dus zelf niet. Ik zal het horloge eens opwinden en kijken wat ie doet.
chinezen maken leuke horloges voor weinig geld. Ze doen echter niet aan kwaliteitscontrole of heel sumier. Zo kun je het ‘treffen’ dat er een vlekje op of miniscule beschhadiging de wijzerplaat zit, een lijmrestje op de band of schroefjes niet helemaal goed zitten. Zo zal het ook zijn met afregelen: waarschijnlijk doen ze dit niet of nauwelijks, waardoor een horloge voor of achter loopt. M.a.w. jouw horloge moet afgeregeld worden. Dan zal het nog steeds iets voor of achter kunnen lopen, maar dat zal een kwestie van seconden zijn.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Niels
P.S. blijft toch een leuk ding, dat horloge van jou.
Hoi Sylvia,
Goer is een chinees modemerk aan de onderkant van de markt, zoals er nog een paar zijn, bijv IK Coloring en Orkina. Ze produceren zo goedkoop mogelijk, en dat is te merken aan gebruikte materialen en Quality Control. Dit moet ook wel, als je voor een paar euro een horloge wil maken.
Je moet dus niet verwachten dat het een verschrikkelijk sterk en nauwkeurig horloge is, maar dat hoeft ook niet. Dit soort horloges stelt een
(beginnend) verzamelaar in staat om een lekker diverse collectie te krijgen zonder direct een tweede hypotheek op te nemen.
Als je er voorzichtig mee omgaat, kun je er best een tijd lol van hebben. En áls hij stuk gaat, kun je hem zonder zorgen weggooien.
Als je dit soort horloges leuk vind, moet je zeker eens bij deze
http://sieraden-horloges.shop.ebay.nl/items/Sieraden-en-horloges__W0QQ_catrefZ1QQ_flnZ1QQ_npmvZ3QQ_sacatZ281QQ_ssnZhkdepartmentstoreQQ_trksidZp3911Q2ec0Q2em282
ebay verkoper kijken.
Diverse horloges onder €10 inclusief verzending.
Groeten,
Martin