aha dat zou ook goed kunnen gezien de afdruk aan de achterkant dat het nr 38 is van de 499, maar wel zeker 14k heb ik begrepen
Dat denk ik niet. De hedendaagse trend onder namakers van horloges is vooral dat ze een bekend merk nemen en dat namaken. Thereâs no point in het namaken van een merk dat niemand kent. Denk ik.
ik heb ook een h.stern saffieren dameshorloge gekocht, wel een bijzonder ding vond ik zelf
Hier in ieder geval iets gevonden;
Succes en plezier ermee, en welkom op het forum!
dank en hir kan ik zeker mee verder, knap van je om dit zo te vinden!!
Ja, beetje jammer. Ik ben helemaal voor alle vrijheid in reacties, maar wel graag een beetje rekening houden met de situatie. Maar het zijn net mensen hĂš, die horlogeforumleden.
Youâre welcome Sir!
beetje humor is altijd welkom, ben als Rotterdammert wel wat gewend;-), ik ga zo off-line wellicht morgen weer even kijken en paar fotoâs up-loaden.
Ja, daar doelde ik inderdaad op met mijn post.
Daarmee is de vraag van de TS beantwoord, wie kent het merk? Een product van âStardesignerâ Jean Como dus. Voorts lijkt het me niet een duur horloge, denk niet dat het echt emaille is en zie geen teken dat er op wijst dat het 14K goud is. Maar wellicht help een betere foto.