Wie kent mijn nieuwe Einzeiger-aanwinst van Lenzers?

Wie kent dit merk en type horloge?
Een Lenzers Einzeiger, ook nog in limited-edition, nou ja voor wat dat waard is.
Ik vond het wel een mooie klok, klassiek, mooi groot formaat met 47 mm en eens iets moois voor een betaalbaar bedrag.
Ben eens benieuwd naar de duurzaamheid en de kwaliteit.

http://imageshack.us/photo/my-images/89/lenzerseinseiger.jpg/

Afgezien van het logo moet de ontwerpafdeling van de firma Lenzer het niet hebben van de briljante indeen . Horloge is een kopie van Meistersinger, gebruik de zoekfunctie maar eens… Citizen Myota automaat is normaal gesproken weinig mis mee, ik kan me alleen niet voorstellen dat het een speciaal einzeiger uurwerk is zoals wel op de site wordt gesuggereerd…
Groet

Klaas

Ziet er goed uit! (tu)

Wat moet ik me voorstellen bij betaalbaar? :slight_smile:

Bvd!

afgezien van het afschuwelijk logo is het idd een schaamteloze kopie van MS.

robzie Schreef:

Wie kent dit merk en type horloge?
Een Lenzers Einzeiger, ook nog in limited-edition,
nou ja voor wat dat waard is.
Ik vond het wel een mooie klok, klassiek, mooi
groot formaat met 47 mm en eens iets moois voor
een betaalbaar bedrag.
Ben eens benieuwd naar de duurzaamheid en de
kwaliteit.
http://img89.imageshack.us/img89/3587/lenzerseinse
iger.jpg

als t klopt wat klaas zegt, dan denk ik dat t wel snor zit met de degelijkheid. miyota uurwerkjes van citizen zijn bewezen degelijke werkpaardjes.

klaas-w Schreef:

Afgezien van het logo moet de ontwerpafdeling van
de firma Lenzer het niet hebben van de briljante
indeen . Horloge is een kopie van Meistersinger,
gebruik de zoekfunctie maar eens…

Als je dat nog niet wist, Robzie, dan heb je nu toch echt iets nieuws geleerd. Nuttig toch, zo’n forum?

Hij komt weer voorbij. Ik vind 'm mooi, maar ben bang dat hij voor mij te groot is. Kan iemand een wristshot maken?

http://imageshack.us/photo/my-images/580/uvzz.jpg/

###########***************###############

Ik vind het een mooi horloge - logo dat er op staat kan mij niet zo veel schelen.
Vind Meistersinger trouwens sterk overprijsd.
Mocht je er van af willen tegen een redelijke prijs, interesseert het mij wel.

Btw. Op Watch2day staan ze vandaag aan 109,95 euro

@ Rob: ik heb je PM beantwoord :wink:


Jcob JCW003-SS01 Einzeiger

2 likes

Welkom op het HF Milan! Nieuwe aanwinst? Wellicht leuk er een apart nieuw topic met een voorstel rondje te maken. Dit is al een 10 jaar oud topic.
Zie de Jcob einzeiger hier voor het eerst dus we zijn benieuwd. En wellicht heb je nog meer leuke horloges in je verzameling…

Dankjewel, dit is horloge opgezet door Jacob. Eigenaar van WatchXL. Dit om een hoge kwaliteit exclusieve horloge op de markt te brengen. Er zit een Citizen miyota uurwerk in. Heb hem nu 6 jaar en ben er nog ontzettend blij mee! Heb zelf nog een AR2453. Dit omdat ik het eerder een mooi horloge vond. Nu tijd om de verzameling uit te bereiden​:grin::watch:

1 like

Ziet er netjes uit na 6 jaar dragen!

Zeker, komen geen krasjes op het glas