Wie kent www.timetowatch.nu

Hallo, Ik heb een mooi horloge gezien op timetowatch.nu maar ik ken de site verder niet, heeft iemand ervaring met deze site ?

geen ervaring mee, maar weinig info over te vinden. En na even een vlugge blik op de homepage, lijkt het een super dure site.

Als je het merk + model stuurt kunnen ik (en vast andere hier) je wel helpen waar je je gewilde horloge nog meer (en betrouwebaarder/goedkoper) kunt vinden :wink:

Groet,

Sage

Dank voor je reactie, ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een Michael Kors mk5263 horloge, en ik kan ook wel een beetje zoeken… maar vind de meeste sites voor dit klokje duurder en/of net zo betrouwbaar over komen.

Welke sites zou jij me kunnen aanraden dan?

Op timetowatch.nu 239,- …
Zie hem zelfs al bij BOL.COM voor 186,-

Ow! kijk hier eens:
http://www.ebay.de/itm/Michael-Kors-MK5263-Damenuhr-Armbanduhr-Rosegold-farben-NEU-UPE-279-/111459025480?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19f379c248

Waarom teveel betalen :slight_smile:

Ik dacht dat ik deze met moederdag op de “verboden” 2 x per dag site
heb zien staan,
vaak kun je ze direct mailen met de vraag of je nog een nabestelling kunt doen, en met enig geluk betaal je dan zelfs de toenmalige outletprijs.

grt. Gerard

Ben zelf niet zo’n ebay fan maar het is idd een stuk goedkoper! wist niet dat je daar een max aantal bestellingen per dag kon doen?? snap alleen niet waarom het hier zoveel goedkoper kan dan op onze Nederlandse sites? Hebben ze daar geen winstmarge in Duitsland ?

Gezien het aantal verkopen bij hun op Ebay hebben hun massaal ingekocht…
Wat een nederlandse website simpelweg niet kan.

Zeker als je via ebay iets uit duitsland haalt is de betrouwbaarheid 100%. Paypal geeft je garantie, de shops uit duitsland voor horloges zijn vaak groot en heb goede ervaring met de klantenservice / after sales daarvan. Liever ebay dan een nederlandse onbekende horlogeshop, zelfs. En totaal wat anders dan de hongkong/china of amerikaanse privé sellers. En uit duitsland: geen gedoe met douane.

Wat let je, zeg ik! :wink:

Wat Sagehomme zegt!
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met Duitsland verkopers…!

misschien moet ik dat maar eens proberen ja…

thnx