Wie komt er komende zaterdag 14 juli naar de rikketik?

Hallo allen,

Komende zaterdag ga ik zelf voor de tweede keer naar de rikketik en ik was benieuwd wie er nog meer komen. Is er ook weer een forumleden meeting, want die heb ik de vorige keer helaas gemist.

Ik heb sinds de vorige rikketik waar ik ben geweest(januari) erg veel geleerd, dus ik ga nu met enige kennis van zaken de bakken met meuk afzoeken naar leuke opknappertjes.

Hopelijk tot zaterdag

Groeten,
Koen

Ondanks dat het waarschijnlijk weer een uitgedunde beurs, met veeeeel te veel klokpubliek, wordt ga ik toch maar even heen.

Ik zal er niet zijn, moet werken. Zit wel ook de hele dag tussen de horloges :slight_smile:

Ik zal aanwezig zijn met een tafel samen met Tijmen2. Ik heb een aantal vintage horloges in de lagere prijsklasse en hij moderne horloges. We gaan meer voor de lol dan denken dat we er rijk van gaan worden. Zelf moet ik echt inkrimpen om toch eens dichter bij de graal waardige horloges te komen…

was wel van plan te gaan, om wat opknappers te vinden:)

Ben heel druk zaterdag, maar ga er alles aan doen om even langs te gaa, want wil het nu wel eens een keer gaan meemaken. Ennuh het combirestaurantscomplex er vlak bij kan ik dan gelijk even aan doen om een overheerlijke pizza te gaan eten. Moeten degen die gaan ook eens proberen, is echt goed eten daar. Voor degene die niet van italiaans eten houden kunnen ook nog naar het Japans restaurant gaan, echt goed eten ook. Dus op naar de rikketik :smiley:

Als het goed is ontvang ik zaterdag mijn bestelde rikketik van de juwelier. Ik wens iedereen een goede beurs toe.

Groet,
René:)-D

Renato_55 Schreef:

Als het goed is ontvang ik zaterdag mijn bestelde
rikketik van de juwelier. Ik wens iedereen een
goede beurs toe.

Groet,
René:)-D

Een rikketik haal je toch bij de cardioloog?!:wink:

Ik kom zaterdag ook langs, maar zeker niet voor al die enge gouden klokken :wink:

Ik zit zaterdag aan de Rhone met een Kronenbourg,
geen Rikketik dus.
Wellicht oktober weer?

Nein! Motorrad fahren in Deutschland! :)-D

Brutus Schreef:

Renato_55 Schreef:


Als het goed is ontvang ik zaterdag mijn
bestelde
rikketik van de juwelier. Ik wens iedereen een
goede beurs toe.

Groet,
René:)-D

Een rikketik haal je toch bij de cardioloog?!:wink:

Pacemakers en defibrillatoren tikken toch niet met de huidige digitale technieken of bedoel je een echte rikketik, een donorhart?
:)-D

Is de beurs a.s. zaterdag in 1 of in 2 hallen?

Groet
Herman

louis Schreef:

Ik zit zaterdag aan de Rhone met een Kronenbourg,
geen Rikketik dus.
Wellicht oktober weer?

andere plek maar ook aan de Kronenbourg! Ik zal er op proosten!

waar is dat?

ropppert Schreef:

waar is dat?

Welkom Ropppert,

de Rikketik is dé beurs , stampvol horloges en klokken in de ruimste zin van het woord te Houten.

Succes.

aka de spruitjesbeurs! Wollen sokken, koekoeksklokken en alles gepaard met mufheid… kijk er doorheen en je hebt best een leuke middag :slight_smile:

Orisfan Schreef:

Is de beurs a.s. zaterdag in 1 of in 2 hallen?

Groet
Herman

Ws. 1 hal, de zomerbeurs is altijd de kleinste. Ik kom overigens wel even met m’n zoontje kijken.

welke hal word dan gebruikt, de grote of de kleinere?

Groeten,
Koen

Meestal wel de grote.