Toffe alternatieven,
Heel erg bedankt! Verder zelf geen ervaring met deze merken. Behalve dan victorinox. Ik ga er eens in duiken.
Toffe alternatieven,
Heel erg bedankt! Verder zelf geen ervaring met deze merken. Behalve dan victorinox. Ik ga er eens in duiken.
Mooi alternatief!
Dankejewel, neem hem zeker in overweging.
Ik zal eens kijken! Bedankt. Ik ben zelf ook erg groot 2 meter en 130 kilo dus een wat groter klokje is voor mij geen probleem. Groetjes, Kamphuis.
Staat ook een mooie blauwe in het blauwe deel 
Victorinox is zeer zeker ook aan te bevelen, hoewel die bij mijn weten geen perpetual calendars hebben.
Heb zelf net deze gekocht:
Erg tevreden mee, behoorlijk nauwkeurig met een ETA 2892-A2 caliber.
Deze Oris is ook een plaatje
en je kunt nog eens op vakantie van de restbedrag 
Groeten Iwan 
Ga anders crowdfunden…Help Kamphuis aan een JWC…zal vast de nodige reacties geven.
Dan zit hij hier toch goed, een en al vrienden hier die bereidt zijn een crowdfunding voor hem op te zetten 
Maar als ik de vraag van TS goed lees, vraagt ie niet om een IWC maar iets in de richting (mag hopen dat hij alleen de dial bedoelt) en het moet een automaat zijn. Dan moet hij gewoon zijn verwachting maar een heeeel klein beetje bijstellen. En misschien ook tevreden zijn met een quartz i.p.v een automaat v.w.b de dial. Als die dat doet zijn er genoeg mogelijkheden binnen zijn budget. Zoals Ray070 en Gatsc bijvoorbeeld aangeven. Of voor een 2e hands gaan zoals kaleiwan aangeeft op chrono.
Maar goed @Kamphuis, het is net zoals met vrouwen. Er zwemmen heel wat vissen in de zee, behalve dan een IWC voor die prijs 
Dit is alleen op te lossen door ervoor te sparen. Mooi horloge trouwens. Zou ik zelf nooit spijt van krijgen.
Wat denk je van deze als alternatief ?
Wel waar wat stifstaf zegt… verliefd = verliefd. Dat snap ik wel, maar ik zou deze zoals gezegd eerst even irl bekijken.
Boah, ehm 30 ongeveer? Horloges dan hè, niet exen. 

Kijk eens naar Frederique Constant. Kan nu zelf niets delen maar volgens mij heeft dat merk wel wat in die richting, denk alleen nog wel dat 500e te kort is 
“Het begeren is vaak erger dan het hebben”.
Ik wil ook graag een Porsche, maar ja…
Mijn Audi rijd ook goed. Inmiddels ben ik over het liefdesverdriet heen. Maar het blijft wel mooi
.
Mooi alternatief
thankyou
Ook een mooie toch nog genoeg keuze🤩
Een prachtige klok!