Wie maakt dit ook weleens mee. Je struint het internet af op zoek naar mooie horloges.plotseling word je opslag verliefd op het horloge maar het prijskaartje gooit flink wat roet in het eten. Mij overkwam het met de IWC PORTUGIESER PERPETUAL CALENDAR watch.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie automaat en zoek iets in de richting van dit klokje maar dan tussen de 400 en 800 euro😅. Hieronder een referentie van waar ik ongeveer naar op zoek ben. Wie helpt mij van mijn liefdesverdriet af?
Yup, maar uitsluitend in dit specifieke geval (deze uiterst drinkbare whisky heeft een percentage van 63,5%, strohrum heeft een hoger alcoholpercentage)
Ik vat hem, alcoholgewijs! Maar ach, hij heeft 400 tot 800 om stuk te slaan. Dan kan er best een Bruichladdich van af tegen de luddevudduh.
@TS
Je hoeft natuurlijk geen alcohol te nuttigen als remedie. Alhoewel je de dag erna wel gezelschap hebt van een norse kater, ik weet niet of je een dierenvriend bent. .
Dan ga je naar de paatselijke IWC boer, pas je m en ga je jezelf voorhouden en beseffen dat ie echt te groot en te dik is.
Als dat niet genoeg is bedenk je dat ze onlangs zomaar weer xx % bijknalden zoals ze graag doen bij Richemont.
Voor de zekerheid denk je ook effe aan wat n service kost en dat t n enorme afschrijver is.
Blij deze es gezien te hebben en goedgemutst stap je buiten en kun je bevrijd op zoek naar iets anders in juiste prijscategorie, goed gevoel van hoeveel je net bespaard hebt.
En ook denk je dat je beter niet n look a like neemt.
Er zijn zoveel vissen in de zee
Weliswaar geen automaat, maar mijn Tissot perpetual calendar doet wat een P.C. moet doen en dat rete-nauwkeurig. En met een beetje onderhandelen moet 'ie nog voor minder dan € 400 aan te schaffen zijn.
Hou je nog ruim geld over voor een mooie fles whisky !
Ik heb inmiddels een godsvermogen uitgegeven aan horloges om uiteindelijk toch daar te belanden waar ik oorspronkelijk verliefd op werd. Het doet even pijn, maar surrogaten zullen nooit de echte liefde vervangen.
Ik ben nu al ruim 20 jaar gelukkig getrouwd met haar.
Koud douchen en vroeg naar bed dan gaat het morgen hopelijk beter.
Tof horloge trouwens maar wel errug groot! Als dit je smaak is (not judging) heeft Oris dat niet een mooie pilotenklok voor je? Net geen 400 maar toch een stuk schappelijker geprijsd dan de iwc
Wellicht dat één van deze je in de tussentijd blij kan maken totdat je de funds hebt voor die IWC. Die Glycine is nu in de aanbieding bij Glycine zelf (misschien is-ie altijd in de aanbieding; geen idee).