Wie o wie kent het Seiko modelnummer (big date onderop wijzerplaat)

Ik zag vandaag een heren Seiko horloge met big date onderop de wijzerplaat (zoals bij de premier, maar dan onderop de wijzerplaat). Vrij eenvoudig model witte plaat met verder alleen “Seiko” en “100M” erop. Wat goudaccenten op wijzers en plaat, maar niet op de band.Ik schat ongeveer 41 a 42 mm.

Een beetje zoals deze, maar dan geen goudaccenten op de band en geen “Kinetic” op de plaat. Of de bezel goudkleurig was weet ik niet zeker, ik denk van niet.

Weet iemand welk modelnummer dat is?

De SUR011 komt in de buurt…of is het hem?

Dag Peter.

Goed van jou, is hem bijna.
Alleen band was zonder goudaccenten, maar ik heb nu een aanknopingspunt om verder te zoeken!!

Geweldig bedankt.

Wil(Seiko)

Ik heb er nu een met zwarte wijzerplaat (SUR009P1) en witte wijzerplaat (SUR007P1) gevonden die de “juiste” band hebben, maar nog niet die met witte plaat met goudaccenten, maar met een band zoals die 2 hieronder…blijven zoeken… :slight_smile:

Dag Peter,

Ik vermoed dat het toch de SUR011 is geweest met goudaccenten op de band, want zonder die goudaccenten icm witte plaat en goudaccenten kan ik niks vinden.
Dus helemaal in de roos!!
(tu)

Mooi.

Misschien dat ze de band van een 007/009 erom hadden gedaan maar dan klopt het horloge niet met alleen gouden accenten op de wijzerplaat/wijzers en weer niet op de band.

Helaas heb ik geen fotografisch geheugen (meer)…
:slight_smile:

Het is de SKA490P1, met dank aan Google image search :slight_smile:

Dag Marc,

Die is het zeker niet: kleine datum op 3 uur (en niet groot en onder), en ook goudaccenten in de band.

Ik heb ook met Google Image search gezocht, maar kom niet verder dan de SUR007, SUR009 en SUR011.

Maar bedankt voor het meedenken…(tu)