Wie of waar kan ik aan deze ring komen

Hallo ik heb onlangs deze omega de ville quartz gekocht met gebroken ring rond het glas.
Nu is mijn vraag kan iemand op het forum mij hieraan helpen?
De maat van de ring is 29.37mm.
Bedankt alvast voor de hulp.

Explore Jack Thomasse Explore Jack Thomasse

Kan de bestaande ring niet worden gesoldeerd of gelast? Er bestaat ook nog een methode waarbij gebruik wordt gemaakt van lasertechniek. Met de lasertechniek worden beschadigingen aan kasten of lugs gerepareerd, maar of die ook hiervoor kan worden gebruikt, weet ik niet. Jan Ubels, horlogemaker in Bredevoort, kan je hier mogelijk mee helpen. Misschien kan hij ook wel zorgen voor een vervangende ring.

Hey Jack,

Wat is het voor ring precies? Lijkt me onderdeel van de bezel.
Kun je een foto maken van de binnenkant van het deksel? Daar staat het referentienummer en registrienummer. Noodzakelijk om eventueel een nieuwe te bestellen.

mvg Melvin

He Melvin.

Wat is het adres waar je deze kunt bestellen?
Maak hem even niet open, er zitten 2 pinnetjes in om hem te verzetten.
En die vallen er steeds uit.(zitten nu weer goed)

Groetjes Jack

Sommige onderdelen kun je bestellen op Ebay, of Ofrei.com of Cousins UK.
Dan moet je wel het ref nummer of case nummer hebben, omdat het anders de spreekwoordelijke naald in de hooiberg is. Er zijn zoveel verschillende modellen geweest…

achter op het deksel staat 1365 ?

Dat is het caliber van Omega dat erin zit. Benodigde info staat aan de binnenkant van het deksel. Hij moet echt open :slight_smile:

Yes; 1910167

Het spijt me, maar ik kan niets vinden bij eerder genoemde warenhuizen. Toch een horlogemaker, misschien kunnen die putten uit een voorraad of anders herstellen zonder dat je er nog iets van ziet.

Melvin bedankt voor de moeite.

Bedankt Forum mag op slot

Is het gelukt?