WIE?? Seiko 6139-6000

Wie-o-wie?

Ik ben benieuwd of iemand hier op dit forum de gelukkige koper is van de Seiko 6139-6002 die vanmiddag op Marktplaats te koop werd aangeboden??

Aangeboden als ‘Seiko chronograaf’, een caseback zegt Juli 1969, ‘notched’ kast en ‘water70mproof’ op de dial!!

Als het is wat ik denk dat heeft de koper een mooie slag geslagen!

4 likes

Ik niet… maar je maakt mij nu wel nieuwsgierig. Vertel!

Hebben we iets bijzonders in ons digitale midden?

1 like

Eh ja… dit is een hele zeldzame

1 like

Heb jij hem @koekoek ?

1 like

Nee @koekoek niet, ik sprak hem zojuist…

Helaas niet. De zilveren ontbreekt nog in mn verzameling.

2 likes

Aha…ik vroeg het meer ook omdat ik dacht dat deze niet echt was…maar wel dus :+1::roll_eyes::rofl:

2 likes

Ik denk dat deze aan heel veel verzamelingen ontbreekt, wereldwijd zelfs…

1 like

staat ook op mijn lijst

1 like

vind het wel maar een apart ding. Band is nep. Wijzerplaat is niet top en de lume van de rotating ring en wijzers is anders dan de lume op de wijzerplaat.

1 like

Ik zat ook al te kijken inderdaad. Durf het niet zeker te zeggen maar ik twijfel aan de echtheid van de inner bezel, met wat pech zou het een halve franken zijn uit de Filippijnen of india oid.
Maar neemt niet weg dat het zeker een leuke vondst is als de prijs correct is, paar nieuwe originele onderdelen erop en voila :+1:

1 like

Ik sprak de verkoper, een van de bieders, genaamd ‘Marc’ is de koper…

Gelukkig, voel me al een stuk minder rot :sweat_smile::joy:

2 likes

Verklaar u nader! :smiley:

1 like

@koekoek merkt terecht een aantal punten op die wellicht het enthousiasme over dit exemplaar wat temperen…wat maakt dat ik wat minder baal dat ik deze gemist heb vandaag. Dat dus :sunglasses:

2 likes

Ah sorry ja, ik zie nu dat je @koekoek citeert… :relaxed:

1 like

ik denk dat als je uberhaupt een originele zilveren kan vinden je al in je handjes mag knijpen. :sweat_smile::wink:

3 likes

Haha, als reactie op jouw post zou het idd als een :wrench: op een :pig: slaan…

1 like

Eensch! Dat is met mooie dingen vaker… :roll_eyes:

1 like