Wie serviced een penanker uurwerk?

Ik gooi hem maar even hier ipv het hele lichtblauw, dat voelt wat logischer om de een of andere reden.

Ik zoek een horlogemaker die een uurwerk kan en wil servicen. Ik ben bekend met “de kaart” maar stel de vraag toch hier omdat het om een penanker gaat, en niet iedereen schijnt die te kunnen/willen servicen.

Ik heb recent aangeschaft een nos Bradley Mickey Mouse “Fat Boy”. Ik heb een tweede incoming voor eventuele parts.

Het uurwerk zou een Baumgartner 866 zijn (?), en het loopt.
Ik zou deze graag laten servicen zodat ik hem af en toe ook kan dragen zonder bang te hoeven zijn voor excessieve slijtage of andere problemen.

Omgeving R’dam zou makkelijk zijn maar is zeker geen vereiste.

Wie zou deze service aan willen gaan?

1 like

Je zou @Scudo kunnen vragen, die is bedreven in penankers.

1 like

Hihi @lassale

3 likes

Leuk horloge :mouse:

1 like

Allwatch in nieuw Amsterdam heeft op het moment 3 (!) van dezelfde Bradley’s van mij voor een service beurt. Stuur hem even een mailtje.

2 likes

Dank allen voor de suggesties! Ik zal morgen even een berichtje er uit doen :slight_smile: nu eerst even bedtijd.

Leuk om te zien dat er zo veel variaties zijn; de “voet op 7” maar ook dat de anderen dan weer een “threaded sole” hebben. Ben benieuwd hoeveel variaties er wel niet zijn.

Dankje :slight_smile: stond al een tijdje op mijn wishlist, en nu een mooie gevonden :smiley: