Wie staat waar op de Rikketik van 21 juli 2007?

Wie staat waar op de Rikketik ?
Ik bedoel maar, enkele goed gekende, joviale en eerlijke handelaars
die hier op het forum gekend zijn.
Twee ken ik er al, vullen jullie de rest aan ?

Zou Vreugd2 (Adriaan) er met zijn Russen ook staan ?

Robbie409 = G7 ( met Seiko en Tissot ? )

Jürgen = G6 ( met ? )

Nee, tot onze spijt hebben de Russen en ik andere besognes.
Om het goed te maken zal ik tegen die tijd weer eens een mooie groepsfoto proberen te plaatsen.

Jammer, maar kom je sowiso eens op een Rikketik ?
Ik koop liever eens iets van een Nederlander die ik ( toch bijna helemaal :smiley: ) versta, dan van een Pool die " Chinees " spreekt :wink:

Ik sta op G6 met oude Seiko duikers (jaren 70) en ook wat nieuwe Seiko’s. Verder nog wat ander oude horloges (Rado, Waltham, Citizen) en wat boeken.

Horlogeglazen vervangen …, is er iemand op de komende Rikketik aanwezig die dit doet ?
Al dan niet ter plaatse ?
Of aldaar achterlaten en daarna op laten sturen , cq. ophalen ?
En , inmiddels al een jaar of twee “” meelopend “” op het Forum , is er nog een “” geheim “” herkenningsteken op de Rikkertik , een teken waaraan de leden elkaar kunnen herkennen ?
( Als het een beetje meezit kunnen we misschien elkaar herkennen aan die prachtige Alpha Sub-Mariner , welke veel mensen ongetwijfeld om de pols zullen dragen , wannee ze op tijd binnen zijn … )
Vriendelijke groeten ,
Peter Peters

Euh, ik denk alle mensen die twee horloges dragen; DAT zijn er van het forum ! :smiley:

Geintje , MarcB1 !
Maar 't is mij wel 's gebeurd .
Ik had een klokje om , kocht er een , geen doosje of wat er bij , en heb het maar om m’n andere pols gedaan…
Wat ik trouwens ook altijd geinig vindt , zo’n oude film , bezet Duitsland , zwart-handelaren , die dan ( net als de ““vieze man”” van Koot en de Bie ) hun regenjas open zwaaien waar dan aan de binnenkant een stuk of 20 klokjes hebben hangen voor de verkoop .
Groet ,
Peter

Ik! Ik mag gezellig bij Jürgen aan tafel aanschuiven. Ik heb wat “overschot” en “overstock” en dit leek mij een leuke en gezellige manier om daar wat aan te doen. En een leuke ervaring?

Ha, de webmaster achter 't tafeltje !
Enne…ben je je ouwe Breitling al moe ??? ( kwijl, kwijl…)

Geef ons eens een idee van wat er zoal zal liggen…