Wie van de vier?
- Muhle Glashutte SAR rescue blue
- Sinn U50
- Fortis Marinemaster 40
- Vulcain Skindiver green
Wie van de vier?
Ik vind de Muhle wel lekker!
Wel jammer van die afgevlakte zijkant…
Even een rare vraag @jeronimo, ûh waarom deze poll?
Ga je iets kopen of wegdoen of …
Ik heb trouwens voor de Sinn gekozen. Waarom? Leuk merk en toffe toolwatch. Vind ik.
Het is de laatste tijd helemaal in om topics zonder context te openen. Is het echt teveel werk om even erbij te zetten waarom het topic er is enzo. Ik snap het niet en ik mis de toegevoegde waarde dan een beetje, op een forum waar het toch vooral over de inhoud moet gaan…
De Muhle is het mooist, maar hoe de band aan de kast zit, en de kroon niet op 3 zijn helaas wel afknappers. De Vulcain is dan een stuk beter, maar dan weer niet echt een originele duiker
Ik ga zeker iets kopen. Zeer binnenkort.
Ik heb de lente/zomer in mijn bol dus in deze setting de Fortis.
De Vulcain, 100%
Edit: De Fortis lijkt me ook top, maar niet in die kleur.
Ligt er echt aan wat je in het duikertje zoekt. De Vulcain is prachtig. Maar ik zou toch de Sinn pakken als ik moest kiezen.
Design is Geschmackssache natuurlijk. Maar als het je ding is zit je gebakken, want de kwaliteit is top.
Gr, Vigorelli
De Sinn. Ik ben geen fan van hooded lugs dus de fortis en muhle vallen af.
Ik zou ook voor Sinn gaan, in het echt heel mooi, de Muhle viel mij tegen met dat Rubber op de bezel.
Zeker de Fortis maar die uitvoering doet hem geen eer aan. Liever deze in de kleur ‘blue japan’ en dan op staal.
De muhle en fortis hebben een rare bandaanzet dus die zouden voor mij afvallen. De muhle is sowieso te excentriek voor mij.
De Sinn en Vulcain vind ik onvergelijkbaar. Als je voor tooly wilt gaan zou ik de Sinn nemen, zit je in een vintage diver bui de vulcain.
Mijn smaak hierin is vulcain.
Ik snap sowieso niet waarom je een poll aanmaakt om te bepalen wat je gaat kopen
Ik vind de Vulcain persoonlijk de mooiste van de 4
Persoon ben ik niet zo gek van de groene kleurstelling maar de Fortis is echt een heel mooi horloge. Mooie kast, hele scherpe bezel en prachtige wijzerplaat. Done deal toch? Ps ga voor de grijsblauwe!
Het is uiteindelijk een kwestie van smaak. Mijn inziens enigszins appels met peren want de Sinn en de Mühle zijn toch echt toolwatches met utilitaristische looks, (wellicht de Fortis ook, dat weet ik niet). De Vulcain imo niet, meer vintage, maar wel de mooiste en wat meer gangbaar/draagbaar.