Wie van de drie ? planet ocean

Die heb ik namelijk. Verveelt mij niet en draagt zelfs met staal erg comfortabel.
De 45 MM versie vond ik te groot en met oranje bandje werd het wel erg heftig.
Ik draag dit horloge overigens ook zakelijk onder een kostuum en dat gaat prima.

Eens, de simpelste, weet je zeker dat je hem over 10 jaar ook nog mooi vind; het minst modegevoelig imo.

Kan je niet aparte lunettes erbij kopen.
Dan kan je nog is wisselen of zeg ik iets raars?

Ik vind de oranje het mooist.
Lekker opvallend en echt zomerhorloge.
Niets mis mee.

Een zwarte komt meteen zo standaard over.
Je mag wel een beetje leven en in de belangstelling staan met een mooie klok.
De Spanjaarden hebben een mooi woord hiervoor.
VIVO!

ik zou de oranje kopen! maar seamaster hij valt toch in het niets bij je eberhard :stuck_out_tongue:

Mooi man heb je ook een Eberhard?? Plaatje?

Wat ik wel leuk vind om te lezen is dat mensen de zwarte zouden nemen omdat die tijdloos is. Dat is voor mij een reden om geen zwarte te kopen en zeker geen nieuwe. Helemaal al niet als ik in de positie zit om over een kleine 2 a 3 jaar weer een dergelijk horloge aan te schaffen.

Nummer 2!!
Die oranje ring is wat mij betreft het allermooist, mag ook wel lekker opvallen bij zo’n horloge toch…?

Nummer 1 komt op de tweede plaats voor als je wat ‘gereserveerder’ bent.
Valt dan toch nog een beetje op door die oranje cijfers.

Nummer 3 vind ik echt ‘te gewoontjes’ voor zo’n in beginsel apart horloge…

Aan de andere kant moet JIJ hem natuurlijk dragen… dus al roept iedereen hier 1 en jij vindt 3 het mooiste, dan moet je die natuurlijk lekker nemen, hè… :slight_smile:

Alvast veel plezier ermee!

Ik kan die met die oranje cijfers trouwens helemaal nergens vinden!
Is die pas nieuw of zo??

Staat ook in één van zijn posts…hij heeft het horloge zelf aangepast in een tekenprogramma.

hoi bidle ,

op verzoek :smiley:

nr 2

Ow, heh, heh, heh… :)-D

bedankt voor jullie info, (tu)

het blijft lastig , ik zit nu te denken om misschien toch een 42mm versie te pakken, m’n bond seamaster bevalt nl ook prima kwa maat.
alleen dan wacht ik nog even op het na jaar , ik hoorde dat dan de nieuwe versie’s van de seamaster uit komen met co-axiaal uurwerk.
en opgelegde indexxen , als ik het goed begrepen heb heeft de bond klok een ander motief ipv de golfjes op de wijzerplaat ,het zou een spiraal vorm zijn zoals de draaing van een getrokken loop ? ben benieuwd.
ik ben nog meer benieuwd naar de zwarte nieuwe seamaster , als deze dan ook opgelegde indexxen heeft met co-axiaal , 42mm en als de info klopt prijs ongeveer 22 a 2300,- dan is dat misschien ook een optie…

wordt vervolgt ,
kwam vandaag mijn collega met een iwc spitfire chrono zwart met leren band aan zetten , zag er zeer netjes en goed uit (tu). maakt het allemaal niet gemakkelijker

je zou zeggen als ze de planet ocean lijn volgen dat ze een grote en kleine zullen maken, verder vind ik een chrono wel mooi maar niet nodig.
ik heb het liefst gewoon een strakke klok zonder extra’s

Ziet er mooi uit zeg. Mooi clean. Ik herken het model niet direct, is het een ouder model??

Nog één vraagje heeft deze een dichte achterkant??

het is de traversetolo, het model hebben ze al langer zeker vanaf '98
en hij heeft een dichte achterkant geen vitre, maar dan betaal je ook alleen wat ziet :smiley: als je hem draagt.

Okay, bedankt voor de info. Vind het echt een heel mooi horloge, wees er zuinig op!

Met een beetje zoeken op ebay heb je een traversetolo (dichte achterkant) voor 400 euro.

Meen je niet…damn…schat ik dat even verkeerd in…zal gelijk eens gaan zoeken. Bedankt voor de tip.

Sinds ik mijn eberhard heb gaat het hier helemaal de verkeerde goede kant op. Ben van 1 “echt mooi” horloge naar 7 in totaal gegaan…niet allemaal in die klasse maar toch.

Ik heb een zwak voor Omega, en deze oranje is kwijlen. Zoek enog een adres die er ook de oranje band bij verkoopt, voor de fun.

Ik zou nummer 2 nemen, en dan met de oranje leren band. Vind ik persoonlijk toch het mooist.