Je moet wat op de eerste zaterdag van het jaar,daarom hebben m’n jongste zoon en ik snel wat plaatjes van onze klokjes gemaakt met de I phone 4.Dave heeft zoals jullie zien de Tommy Hilfiger om en ik de de Edox Class 1 en de Seiko Premier automatic.Zo komen we ook de zaterdagmiddag door.We zijn benieuwd wat jullie van onze klokjes vinden.Groet Hans en David
Die Edox :~ Echt heel fraai, mede door de carbon dial. Is daar nog een stalen band voor te krijgen?
De Edox is super.(tu)(tu) De Seiko is ook fraai.(tu) Met modemerken heb ik helemaal nix.
Die Seiko is de mooiste.
De Seiko!
Seiko
De seiko is top (tu)
De EDOX.
Maar als de foto om 14.30 is genomen, waarom staat de datum dan nog niet helemaal “in zijn vakje” ?
De seiko is ook niet te versmaden.
Groet
Herman
Ik zou ook voor de Edox gaan, leuk horloge (tu)
Seiko, echt heel erg mooi.
seiko edox hilfingert. springt de edox datum niet wat laat
naar de 30?
Mijn beste,
De Seiko Premier automatic, staat voor mij op nummer 1. Een kordaat horloge met een vleugje chique.
De Edox Class op nummer 2. Sportief en fuctioneel.
En het horloge van Tommy Hilfiger is in deze, met grote afstand, de hekkensluiter!!
Doch voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
1 seiko, erg chique
2 edoc wat druk voor mijn smaak
3 tommy geen grote fan van quartz
Precies mijn idee,Edox is te druk, daarom op nr twee. De seiko is fraai, erg fraai.
De Edxox!
marnix.moed Schreef:
1 seiko, erg chique
2 edoc wat druk voor mijn smaak
3 tommy geen grote fan van quartz
Hetzelfde lijste + onderbouwing, met 1 verschil:
- quartz heb ik geen moeite mee, het uiterlijk van de tommy vind ik gewoon minder
oh ja en druk, kan soms best wel mooi zijn:
mooie seiko, die Tommy is denk ik fake als ik zo naar de knoppen en de sub dials kijk.
edox daarna de seiko
De Seiko zonder twijfel!
Heel leuk,jullie reaktie’s.Ik heb de Premier inmiddels drie jaar en hij loopt zeer nauwkeurig en ik vind hem zelf ook heel erg mooi.Heb weliswaar niet zo veel met Romeinse cijfers,maar bij deze klok vind ik het door z’n grootte niet storend.De Edox is inderdaad vrij druk,maar het is de enige klok waarop ik enthousiaste reaktie;s heb gehad.Ja en dat is natuurlijk altijd wel leuk.Denk dat we allemaal wel een beetje ijdel zijn.Moet er bij opmerken dat de Edox extreem nauwkeurig loopt.Ongeveer 1 sec. per etmaal voor.De Tommie is van m’n jongste zoon en ik vind het een verrekt leuk ding,okay helaas geen automaat,maar wel degelijk een vette uitstraling zoals dat tegenwoordig genoemd wordt en voor een achttienjarige best wel kicken.Heb sinds ongeveer een maand een Seiko Marinemaster,die al heel wat jaren op m’n verlaqnglijstje stond en via Marktplaats is aangeschaft.Kreeg bijkant hyperventilatie toen ik de edvertentie zag en neem aan dat wij allen dat gevoel kennen.Wat een super klok en wat een afwerking,voelt aan als satijn en draagt heerlijk.Verder heb ik nog wat Seiko’s in de verzameling en wil daar binnenkort graag een foto van maken.Die houden jullie in ieder geval tegoed.Ik denk dat ik de oudste klokkenfreak op dit geweldige forum ben.Lach niet maar m’n eerste horloge was een Velona en gaf een boel jolijt,steeds ernaar kijken terwijl de tijd begin zestiger jaren nou echt niet het belangrijkst was.Tijd hadden we toen allemaal.Nog een kleine story,heel lang geleden(zo beginnen meestal sprookjes)zat ik in de trein met m’n Certina DS om de pols en tegenover mij een een man met een werkelijk schitterende klok,had nooit van Seiko gehoord maar het was er wel een.We hebben toen geruild en de avond daarna in het cafe,ik gebruikte toen nog geen alcohol aan klokkenmaker Jaap Karremans gevraagd.Wat is dat dan voor een merk?Hij vertelde mij dat als ik hem nu van de pier in Scheveningen zou gooien zou die veertig jaar later waar die ook zou aansoelen nog steeds lopen.Kan er nu in meekomen.Sorry voor dit lange betoog,maar ben nog steeds Seiko freak.Heb de Seiko later aan m’n oudste zoon in Zwitserland gegeven,notabene in het hol van de leeuw,maar de Seiko doet het nog steeds in de Zwitserse berglucht.Nog heel even opmerken dat ik de afgelopen decennia alle luxe Zwitders om de pols heb gehad,maar die zijn helaas allemaal gestolen,maar er zijn ergere dingen en vaak was het bezit van de zaak het eind van het vermaak.Groet Hans