Ik ken wel een mooi Nederlands merk dat misschien nog een nieuw model in de line-up wil hebben.
Bij bestelling van 1000 stuks € 0.27 ps is een mooie basis om € 3700 te vragen.
Nee, ik heb zelf al aangifte gedaan. Ik vind het een prul en dus het risico van de pakkans niet waard. Ik voel me bedonderd
Hoe kan je een horloge maken voor 27 cent, blows my mind. 1000 inkopen en voor 1 euro per stuk verkopen op de rommel markt haha
Dan heb je een omzet van €1000, stel je verkoopt er 10 op een dag, ben je 100 dagen kwijt, ik zou eerder investeren in tulpenbollen
Kinderarbeid. Daarom vind ik zulke Chinese AliExpress shitter watches ook zo verwerpelijk…
Ik vind het wel goed dat die kinderen werk hebben. Beter dan dat ze thuis in hun onderbroek voor de tv hangen met een blik bier in de hand, uitkering te trekken.
En wat dacht je van milieu- en arbeidswetgeving of beter gezegd het ontbreken daaraan. Daar is als westers land natuurlijk niet tegenop te concurreren.
Vincero is toch ook zoon “china brand” wat nog voor veel geld verkocht wordt?
Voor dat soort zaken hebben we toch een EU die heffingen kan opleggen? Als land kunnen wij dat niet meer. Het zou ook het eind betekenen van onze supergoedkope spulletjes en het begin van een economische teruggang. Brrrr,… Beter maar alles laten zoals het is