Ik was aan het rondkijken op het WWW en kwam dit “high quality” horloge tegen
Deze komt dus incl shipping op 1.43 dollar uit…
Wie o wie vindt een horloge dat goedkoper is dan dit ( niet digitaal ) succes
Ik was aan het rondkijken op het WWW en kwam dit “high quality” horloge tegen
Deze komt dus incl shipping op 1.43 dollar uit…
Wie o wie vindt een horloge dat goedkoper is dan dit ( niet digitaal ) succes
Geen idee… wel absurd dat ze zoiets kunnen produceren en verzenden voor dat geld!
En dan nog winst maken ook …
Als ik me niet vergis hebben ze een bepaalde deal met PostNL oid. Kan dus eigenlijk ook niet
Die lage verzendkosten worden o.a. door de Chinese overheid gesubsidieerd. Oneerlijke concurrentie dus.
Geproduceerd onder twijfelachtige omstandigheden zoals zoveel rotzooi op wish en ali.
Als je er 1000+ afneemt, is deze €0,27 per stuk, moet je ze wel zelf afhalen in de haven van Rotterdam.
Customizen is ook mogelijk. Iets voor de HF limited van 2021?
Ik heb er gister ook eentje besteld voor de lol.
Ben echt benieuwd of dit nou op de mat komt rollen. Ga hem zeker dragen op vakantie dan! Nu al trots
Behalve behalve bepaalde prijsafspraken (uit de tijd dat China nog een ontwikkelingsland was), worden verzendkosten door de Chinese overheid gesubsidieerd. Verzenden vanuit China is voor de verkoper in veel gevallen gratis. Een retourpakketje kost jou €30.
Hij komt wel, dat kan ik je garanderen. Ik heb ook eens een horloge besteld bij wish en die kwam gewoon netjes, was wel na 3 dagen kapot want dat was echt plastic haha.
We zouden wat kritischer naar dit soort “objecten” moeten kijken… De hoeveelheid ellende die achter zo’n product weg komt met arbeiders, arbeidsomstandigheden, oneerlijke concurrentie en niet het minste impact op onze aarde maakt het een vreselijk product.
Heb ik het nog niet eens over hoe lelijk die rommel is
Ik vind het maar niets
Laten we dan beginnen bij de fashion … Veel grotere industrie
2019 Luxury Brand Men Quartz Watches Genuine Leather Waterproof Casual Wrist…
Hoe ik met drie klikjes van dit horloge naar Herbal hip and butt enlargement massage cream body enlargement cream better than butt enlargement pills ben gekomen…Joost mag het weten.
Edit: Geweldig, als ik meer dan 100 stuks afneem kan er een eigen logo op. En bij meer dan 300 stuks ook een eigen doosje.
De HanDavinci Dikke Bips crème, drie voor de prijs van twee.
Ik zie mogelijkheden hier.
Je zou bijna zeggen dat ze toegang hebben tot je Google history
Natuurlijk zijn er nog veel meer van dit soort voorbeelden, maar we zitten op een horloge forum
Wij kunnen denk ik prima zonder dit soort wegwerp producten.
Zeker mee eens. Maar ik geloof ook echt dat betaalbare / acceptabele merken onderdelen uit goedkope productielanden halen. De oorsprong daarvan is haast niet te achterhalen. Dan moet je maar vertrouwen op de hoffelijkheid van zo’n producent… Ook in Japan werken mensen niet meer voor een dubbeltje per uur
Ik heb gisteren bij Lucardi gewoon horloge meegenomen zonder betalen.
Geen levertijd, verzendkosten en verder gratis, goedkoper kan echt niet.
Moet ik de politie bellen?