Goh, je mag haar best volgen. Ben jij haar dertiende volger, maar ze heeft nog geen enkele post geplaatst. Ze is best zielig hoor.
Weer net na mijn post hier was het weeeeer raak. Weer testzeitgeist wahtever blahblah. Heb ze nu gereport voor spam. Kijken of dat wat uithaalt.
1 like
Iedereen met meer dan een paar duizend volgers doet dat.
Een auto-like stoort me helemaal niet. Zolang mijn feed maar niet vol komt met ‘Want Followers?’
Mijn eigen natuurlijk https://www.instagram.com/rolopalooza/
Paar van mijn favos:
25.7k Followers, 110 Following, 1,361 Posts - See Instagram photos and videos from TUDORaholics (@tudoraholics)
6,648 Followers, 606 Following, 645 Posts - See Instagram photos and videos from Watch Fashion Styles (@watchfashionstyles)
1 like
James Stacey en Jason Heaton uiteraard! Schrijven voor diverse horloge websites en de hosts uiteraard voor de beste Horloge Podcast op deze aardbol: The Grey Nato .
14.2k Followers, 873 Following, 2,400 Posts - See Instagram photos and videos from James (@jestacey)
14.2k Followers, 2,300 Following, 6,060 Posts - See Instagram photos and videos from Jason Heaton (@jasonheaton)
2 likes
En het gaat maar door
Misschien toch maar een DM sturen … om te zeggen dat ze moeten opdonderen !!
1 like
Dpvh
9 maart 2017 om 08:43
105
Svennos:
Horloge Podcast
Ben al een tijdje op zoek naar een horloge podcast!
Ga hem checken, thanks!
Ik zit een sinds kort ook op:
Wel grappig dat de officiële Mondaine pagina m’n linker foto wél liked, en m’n rechter niet. Zijn toch allebei mooie plaatjes van hun product?
1 like
Ik zie elke ochtend opnieuw een bak koffie van @Rolopalooza met een horloge erop gebalanceerd
4 likes
Is het misschien een leuk idee om een Insta account voor Horlogeforum.nl te maken ?
Met ‘elke’ dag 1 (of meer) foto’s uit het forum te plaatsen.
Lijkt me best leuk.
2 likes
Joenes
14 juli 2017 om 06:35
110
Heb onlangs mijn account vrij drastisch hernoemd. Vanaf nu vooral focus op Watches & Pencils (cartoon speciaal voor horlogeliefhebbers):
3,324 Followers, 568 Following, 476 Posts - See Instagram photos and videos from Watches and Pencils (@watchesandpencils)
Verder volg ik al aardig wat forumleden
Een tip tot slot:
14.3k Followers, 943 Following, 1,083 Posts - See Instagram photos and videos from Dom (@travelhomedad)
Groeten en alvast goed weekend,
Teun
1 like
U bent allen ook van harte uitgenodigd om Watch Nerdies te volgen:
Lekker nerden met z’n allen!
3 likes
Mwoah… Niet echt spectaculair.
3 likes
Man man man, staat dat vercrackte ex-ding van @Svennos en @MotoSkooly er ook nog tussen met z’n blauwe AR
Dit zijn de leukste die ik volg:
3.9m Followers, 1,501 Following, 1,582 Posts - See Instagram photos and videos from i s k r a (@iskra)
1.3m Followers, 695 Following, 2,682 Posts - See Instagram photos and videos from Devin Brugman (@devinbrugman)
Oh wacht…verkeerde forum.
Dan deze:
1,178 Followers, 1,416 Following, 463 Posts - See Instagram photos and videos from E.A. Sterling & Associates (@wristchek)
7,805 Followers, 103 Following, 338 Posts - See Instagram photos and videos from Rolex wrist shots (@submarinate)
4,795 Followers, 944 Following, 780 Posts - See Instagram photos and videos from @tyalexanderphotography
En help @anon50762135EV eens even op weg:
Ehhhh Ide, waar is je insta gebleven?
8 likes
Mijn instragram met vooral banden en horloges. Banden zijn natuurlijk zelf gemaakt, horloges niet😜
932 Followers, 2,945 Following, 75 Posts - See Instagram photos and videos from Jelle Zaaijer (@zaaijer_straps)
2 likes
Wou net mijn ‘Best of Nine’ posten haha
1 like
Wat is Instagram? Is dat niet dat platform met die dames die duck face doen?
Maarreh, @HanDavinci ,
HanDavinci:
verkeerde forum.
Die ene foto met die deegroller… Daarvan gaat het kietelen.
1 like
Niemand en niks, ben geen 22 jarige hipster. Wist tot 6 maanden niet eens wat Instagram was hahaha en van selfies word ik licht onpasselijk
2 likes