Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Wow. Mooi account Arie ! Je hebt een nieuwe volger :grin:

BTW. Snelle Google search wijst naar Gramblr waarmee je op Instagram kan posten vanaf PC.
Geen idee of het was is hoor.

Gramblr heb ik ook wel van gehoordā€¦ ik heb een soortgelijk programmaatjeā€¦ maar mijn PC wordt daar enorm traag vanā€¦ Grambler nog eens proberen danā€¦

92 Volgersā€¦ Jay!.. nog 8 te gaan!.. :slight_smile:

1 like

Gramblr gedownloadā€¦ en Yesā€¦ dat werktā€¦ Mooiā€¦ gaan we in elk geval betere fotoā€™s kunnen plaatsen zonder omweg via Dropboxā€¦ wat een gedoe was datā€¦ :slight_smile:

Fotoā€™s nemen met een telefoon is ook zoietsā€¦ ik bel toch ook niet met mijn fototoestel?.. of wat?

1 like

1970 belde. Wilde zijn camera terug

1 like

Nou, ik heb sinds kort de Google Pixel XL en damn, wat maakt die een mooie fotos hoor.

Ok. Ik dan ook even mezelf schaamteloos pluggen :grin:

https://www.instagram.com/7holo/

1 like

Mij heb je, maar ik verwacht wel spannendere fotoā€™s dan een stel kronen. :wink:

Ja hoor. Win ik iets als 100ste volger? :wink:
Blijf zelf zo wat steken rond de 4.100 volgers. Zou graag nog eens over de 5000 gaan :wink:

Ik zit al een tijdje te steken rond de 1200, zit nu op 1250 volgers. 2500 is mijn doel voor 2017. Hopen dat ik dat kan halen :smile:

Voor de geĆÆnteresseerde kan je er ook komen via www.nicksvintagewatches.com :thumbsup:

2 likes

Oh, en ik heb onlangs mijn instagram naam veranderd en ga nu door het leven als:

www.instagram.com/dutchwatchclassics

:+1::checkered_flag:

1 like

1251 nuā€‹:muscle::wink:

2 likes

Damn ik ben 102 :grin:.Zojuist een account aangemaakt, ga toch maar eens kijken of het wat is!

2 likes

Mijn nick op IG is Markk020 (mark020 was al bezet helaasā€¦)

DutchWristWatch

1 like

https://www.instagram.com/subdeltawatches/

1 like
1 like

Bij deze!

2 likes

Zelf ook Instagram: RBK_Watches

Maar doe er eigenlijk nauwelijks wat mee. Meestal post ik, als ik een keer een foto maak van een horloge, deze hier. Wel leuk om de rest van HF en overige horlogegerelateerde fotoā€™s te volgen.

Volg sinds een paar dagen deze. Dit is van wat ik tot nu toe gezien heb de beste overall Seiko collectie ter wereld. Hij heeft letterlijk alles wat betrefd de belangrijkste en iconische Seikoā€™s, zowel nieuw als oudā€¦