een hele goeie! #horlogeforum
Doe ik op nagenoeg al mijn posts ook.
Nog meer @Fremstar volgers hier? Brillante kerel die ik al vaker hier in Nederland ben tegengekomen.
Ik zal #horlogeforum ook wel eens gaan gebruiken. Maar de laatste tijd post ik niet zo heel veel meer. Lastig om intreressante content te blijven posten als je niet heel veel flippert en een kleine verzameling hebt
Ik krijg wel steeds meer spam-volgers. Luitjes die hun eigen merk proberen te promoten. Ach ja, weer een volger erbij voor mij
Dit dus
Ik heb dit bericht hier nog net geschreven of dit gebeurt.
Hier ga ik dus nooit op in.
Gebeurde ook veel toen ik net mijn nieuwe smartphone had.
Hodinkee natuurlijk (heeft btw ook een leuke app)
Verdomme, die lui beginnen irritant te worden ,
Hier een screenshots van mijn blocked users op insta.
Dit is na een kleine week. Wat kan ik nog meer doen ?
Geen populaire tags gebruiken
Gewoon rapporteren. Na een tijdje kreeg ik een melding dat de accounts dan verwijderd zijn.
Lijkt bijna of zo’n automatische-like-bot op hol geslagen is en het niet de bedoeling was zoveel mensen lastig te vallen. Anders zet je geen “test” in je officiele account, toch?
Zelfs critnicomra1984 geblokkeerd
Ik heb het gevoel dat ‘grote watch guys’ trollen zijn op instagram, en programma’s gebruiken om aan meer volgers te komen.
Goh, je mag haar best volgen. Ben jij haar dertiende volger, maar ze heeft nog geen enkele post geplaatst. Ze is best zielig hoor.
Weer net na mijn post hier was het weeeeer raak. Weer testzeitgeist wahtever blahblah. Heb ze nu gereport voor spam. Kijken of dat wat uithaalt.
Iedereen met meer dan een paar duizend volgers doet dat.
Een auto-like stoort me helemaal niet. Zolang mijn feed maar niet vol komt met ‘Want Followers?’
James Stacey en Jason Heaton uiteraard! Schrijven voor diverse horloge websites en de hosts uiteraard voor de beste Horloge Podcast op deze aardbol: The Grey Nato.
Ben al een tijdje op zoek naar een horloge podcast!
Ga hem checken, thanks!
Ik zit een sinds kort ook op:
Wel grappig dat de officiële Mondaine pagina m’n linker foto wél liked, en m’n rechter niet. Zijn toch allebei mooie plaatjes van hun product?
Ik zie elke ochtend opnieuw een bak koffie van @Rolopalooza met een horloge erop gebalanceerd