Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

:astonished: wat een prachtige collectie. Echt stuk voor stuk allemaal bijzondere en mooie klokjes.

Post zelf af en toe ook wat klokjes maar heb niet echt veel followers en een bijzondere collectie :wink:

1 like

D ā€¢ G ā€¢ L (@one.fragment.of.time)
Veel Hamilton :blush:
Leuke gast ook. Heb laatst nog wat Hamilton goodies toegestuurd gekregen.

Mag ik trouwens voor de genen die zelf posten op instagram, de tip geven om #horlogeforum te gebruiken in jullie posts. Zo kunnen we mekaar makkelijk vinden. :relaxed:
Ik dacht er zelf ook niet elke keer aan, maar bij mijn laatste posts toch wel.

9 likes

Die van mij is magnanimouse.

Vind het wel leuk platform. Lekker plaatjes kijken, weinig gelul.

4 likes

En een ideaal verkoop kanaal :thumbsup:

Verreweg het meeste wat ik verkoop gaat via Instagram.

5 likes

Mooi meegenomen! Mij wat te internationaal. Ik verkies toch mijn horlogekennisvriendjesnetwerk waar ik over het algemeen vrijwel alles kwijt kan. Zo niet, probeer ik HF.

Maar is wellicht wel een goede tip, heeft veel bereik als je wat volgers hebt.



1 like

Aevig uiteraard!

Ik zit zelf ook op Instagram. En dan puur en alleen voor de horloge hobby. Volg diverse mede forumleden en horlogemerken.

Mijn account

thijskremers_

Ik deel hier verder niets privƩ, en volg ook geen vrienden uit kennissenkring. Dus zoals gezegd puur en alleen voor de horloges!!

Leuk platform overigens!!

1 like

Uiteraard. Een volger of 4000 en hoop jullie er tussen te zien.

Overigens tag ik al mijn fotoā€™s #horloge #horlogeforum

2 likes

Sinds kort ook aanwezig op instagram.

Dank voor alle links en tips!
De meesten zijn al genoemd, maar ik heb zelf ook een Instagram account waarop ik actief allerlei creatieve posts/illustraties omtrent horloges plaats:

https://www.instagram.com/teunvanheerebeek/

1 like

Hey. Ben benaderd door Hamilton zelf, die een foto van mij wil gebruiken.

Iemand bekend met Storybox ? bit.l y/strybox

4 likes

@DLW.watches voor de leuke mods en accessoires

Ben ook 40 maar zit er nu al 5 jaar op of zo :wink: tis nooit te laat :sunglasses:

@thewatcherist
@fly_lpp
@deniswatches

https://www.instagram.com/edug1971/

voor mooie straps maar ook andere leren accessoires volg ik:

en natuurlijk mijn eigen horlogebanden profiel is de moeite waard, alles persoonlijk handgemaakt
https://www.instagram.com/pz_watchstraps/

't is alweer sinds mei dat ik een Instagram hebā€¦

en sinds kort ook Pinterest

't fijne van Pinterest vind ik wel dat je 't vanaf je PC kan beherenā€¦ op Instagram kun je alleen posten vanaf je mobiele apparaatā€¦ en ik heb een hartgrondige hekel aan het typen op die streeltegelsā€¦ maar goedā€¦ daar heb ik me de afgelopen dagen een beetje overheen gezet, en sindsdien loopt het stormā€¦ 20 Volgers erbij in de afgelopen 3-4 dagenā€¦ Momenteel 91ā€¦ kunnen we voor de jaarwisseling nog door de 100?..

Twitterā€¦ achā€¦ jaā€¦ 'k gooi er nog wel eens wat opā€¦ en dat onder andere Tom Coronel me volgtā€¦ grappigā€¦ 't is voor mij meer een ā€œnewsfeedā€ā€¦ ik volg onder andere het Racing Team Nederland, zodat ik de laatste nieuwtjes het eerste hebā€¦ :slight_smile:

1 like