Mijn instagram account:
Dit soort dingen zijn altijd grappig als je kijkt bij wie mensen volgens. Zag laatst een horloge verkoper met zān account die dan allemaal van die āteen bikiniā paginaās volgt Vind dat toch allemaal niet zo professioneel, oale rukkert. Je komt wel wat over mensen te weten dan
Ruim 4200 volgersā¦ik moet nog evenā¦
Het zegt allemaal niet veel die volgers. Han heeft leuke content maar er zijn ook mensen met saaie content en veel volgers. Ik heb er zelf ook maar weinig, maar geef er verder niet veel om.
Op mijn Instagram gebeurt niet zoveel op het moment, druk met andere hobbies. Ik zal een dezer dagen weer eens de camera aanzwengelen.
Ja dat is natuurlijk dƩ periode voor je kerstboom klaarzetten hobby
Nee maar wel een goede kennis uit dezelfde woonplaats
Ik mag graag jong talent volgen. Nog lekker onbekend zodat ik ongestoord kan genieten van de toekomstige klassiekers. Ik beschouw jullie als vrienden, dus ik deel het graag!
Leuk, die volg ik ook even.
Sinds een week of twee ook maar eens begonnen met Instagram. Neem gerust een kijkje en help mij naar de 100 volgers
Edit: krijg niet zoān mooie link zoals de laatste post van @SwedishChef
Dank!
Heb inmiddels 36 volgers en maak nu ook speciaal tekeningen die ik op Insta zet en niet hier. En soms beide. Maar dingen die speciaal voor hier zijn zoals het HF CafƩ komen niet op Insta.
Uiteraard volg ik jou, leuke afwisseling tussen al het horloge geweld.
Dat had ik gezien en mij ook een keer getagged in een Story! Leuk! Lekker hands on!
Ik ben ook maar ook eens begonnen met posten een paar dagen terug. Nooit een early adopter geweest
Edit: mannen als @Rolopalooza ga ik niet evenaren. Geen idee bijvoorbeeld hoe al die bewegende delen in de āstoriesā komen . Onze pubers thuis kunnen misschien eens bijles geven
Voel me af en toe net een insta meisje
Ik ben nu een weekje wat actiever geweest en merk wel verbetering. Ik snap het algoritme alleen niet zo; de ene dag heb ik 100+ likes en de andere dag 50. Fotokwaliteit voelt niet heel anders maar het bereikt gewoon een stuk minder mensen
Ik deel die mening. Over jou dan.
Gevolgd!
Dank je š„°
Over de 100 likes. 101 om precies te zijn
Mijn account gebruikte ik eerder veelal privĆ©. Nu post ik bijna alleen nog maar fotoās van mijn horloges. Hobbymatig (met de nadruk op matig ) vind ik het leuk om met fotografie bezig te zijn. Ben niet bepaald van plan me omhoog te netwerken tot Insta influencer. Vind het wel leuk om door liefhebbers gevolgd te worden.