It’s me!
Deze keer even iemand anders dan mezelf pluggen. Thewatchdude vind ik echt een geweldig profiel:
Verder nog:
Goede tips!
Hebben we ook tips voor goede vloggers (YouTube) ? Of hebben we daar een apart topic voor
Zit genoeg tussen zie ik! Zal dit weekend eens een rondje doen en wat likes uitdelen en mensen volgen
Het lastige aan Instagram zijn de wisselende algoritmes en de instabots en gekochte followers/likes die de boel verstieren. Toen ik een jaar of 5, 6 geleden begon met het posten van allerlei horlogecontent n.a.v. mijn werk voor Monochrome Watches groeide mijn aantal volgers best rap. In no-time zat ik op 1k volgers, zo goed als alles organisch. De 2k duurde véél langer, en sindsdien is het mondjesmaat. Nou moet ik zeggen dat het op dit moment ook even wat naar de achtergrond is verdreven door de komst van onze dochter, maar vind het nog steeds leuk om er mee bezig te zijn.
2 weken later een andere foto gepost en die had op paar dagen als eerste de 100 likes gekregen
Ben van de week begonnen, ik probeer iedereen terug te volgen .
Zelf heb ik een pagina : @watchesovertheworld
https://www.instagram.com/watchesovertheworld/
https://www.instagram.com/rbk_watches/ is mijn eigen.
Verder volg ik veelal bepaalde horloges, zoals OQ’s.
Misschien leuk/handig om in het profiel op IG te zetten dat je lid van het Horlogeforum bent ?#familiegevoel #schepteenband
Ik zet in al mijn posts #horlogeforum en volgens mij doen meerderen hier dat, dus als je die tag volgt dan krijg je al veel mee denk ik
Initieel dacht ik niet dat ik er veel mee zou doen, maar vind het toch erg leuk om af en toe wat foto’s te delen en inspiratie op te doen voor horloges en banden etc. Mijne blijft dus nog wel even bestaan denk ik:
Hoe kun je een tag volgen dan?
Ik heb een keer eerder een IG account gehad. Drie weken ofzo. Nu heb ik er weer een. Maar gadverdamme wat een grote circlejerk is dat eigenlijk op horlogegebied.
Toegeven, wel leuke content en bandenbazen op te vinden en je kan leuk plaatjes zoeken met bepaalde hashtags. Maar HF blijft voor mij het no1 horlogeplatform.
Als je even zoekt naar #horlogeforum op Instagram, die openen en dan kun je die # volgen net zoals je personen volgt. Ik doe dat ook met een aantal modellen zoals #heuermonaco of #bb41 voor mijn Black Bay 41, maar bij die laatste krijg je dan ook foto’s van de MotoGP coureur Brad Binder die nummer 41 heeft
Hier trouwens nog een aanrader om te volgen:
Het liefst had ik een Rolex filter dat aan kan op Instagram Ik heb dat subforum hier ook op negeren staan, werkt heerlijk rustgevend
Aaaah mooi, dat wist ik niet. Dat is idd wel erg handig dan kan ik enkele modellen die ik zoek volgen.
Eens! Voor mij was de reden ook om met mijn tekeningen verder te komen. Op HF worden ze geregeld weggegooid. En nu bouw ik een soort van portfolio op.
Al 93 volgers woehoe!!!
FTFY
Ja dat had ik ook
Vind het nu gewoon erg leuk om te doen. Wat een ander daarvan vindt is eigenlijk niet zo belangrijk.
Gr
Insta fit girl!
Understatement, mw. Kardashian