Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Voor mij de belangrijkste feature :ok_hand:

1 like

Idd, vind jouw foto’s trouwens echt heel mooi, en qua strap combinaties inspirerend!

Overigens had ik zonder Instagram ook nooit gehoord van Katia Bada en dat zou toch zonde zijn :smile:

1 like

Eens. Dat is wel cool…Dat je aan de foto gelijk herkent dat het een rolopalozozozozozozo is. :ok_hand: En heel mooie foto’s. :+1:

3 likes

Meer dan 16K volgers ook zie ik, damn dat is best knap eigenlijk! Maar…waar ik dan weer benieuwd naar ben, hoe maak jij die foto’s? Spiegelreflex op statief met zelfontspanner, of gewoon met telefoon?

#ikvindjevrouwliever

1 like

4 likes

Toch maar eens op Ali kijken voor een telefoon-statiefje, maar moet zeggen dat ik het liefst buiten foto’s maak tijdens een wandeling ofzo.

Doe je ook veel aan nabewerken?

Uiteraard. Standaard met apps als Lightroom en snapseed. Als ik me verveel trek ik m door Photoshop. Zo een 10 min werk van het maken tot insta ready.

2 likes

Ik vind ze geslaagd :ok_hand:. Zoals hierboven ook gezegd, snel duidelijk als er een foto van jou voorbij komt!

Zelf te weinig geduld en nabewerken doe ik nauwelijks. En als ik het doe is het middels de app zelf :blush:

1 like

Nabewerking doe ik ook niet aan, hoogstens contrast en kleur beetje tweaken in Google Foto’s :smile:

1 like

Ik volg al diverse forummers op insta, en wordt ook door forummers gevolgd (watching Holland)

Vind ik op HF tegenwoordig ook.

2 likes

Krijg veel vragen ook. Maar verkopen is zo vermoeiend…

Ja op zich is dat wel logisch met die +/- 200 actieve gebruikers hier. Maar op IG als wereldwijd platform heb je dat dus ook.

Komt door die irritante algo van instagram.

1 like

Ja daar zit wat in. Maar het aanbod fijne Thaise meisjes op mijn feed blijft beperkt ondanks dat ik daar veel op klik. :sweat_smile:

3 likes

Omdat je die minderjarigen alleen via het dark web zoekt, misschien?

Ik krijg soms keurige knappe dames die mijn smaak aanspreken in de zoeksuggesties.

Dat zou niet het geval mogen zijn.

Edit: even gecheckt. Ik zie louter vintage Rolex en stevige mokkels op mijn feed.

2 likes

Ik veel horloges, een zeehond en een filmpje van iemand die van zijn motor flikkert. :thinking:

Riiiight :neutral_face: