Ik volg orisfanboy. Zoals de naam zegt veel van Oris, een merk dat me wel bevalt.
Zelf plaats ik mijn foto’s op locobono_46772. Maar die zijn vrijwel steeds ook op HF terug te vinden.
Zit sinds kort ook te “spelen” met Lightroom, gebruik jij de gratis versie? En heb je nog tips?
Gratis versie ja en tips… bekijk wat tutorials en oefenen. En de initiële foto moet al wel redelijk goed zijn natuurlijk.
Laatst ook Quickshot app gedownload (gratis). Kan je ook wel goeie dingen mee.
Ik heb vandaag ook een horlogeaccount gestart op Instagram en heb de meeste hf leden inmiddels gevonden. Er staat nog niet zoveel op, maar hopelijk gaat dat natuurlijk wel veranderen!
Leuk als jullie mij ook volgen!
Ook ik ben sinds een tijdje actief. Te volgen via:
Wat ik wel een interessante pagina vind om te volgen zijn:
- Van der Gang watches
- Van der Klaauw
- Staudtwatches
Een beetje Hollandse trots en super gave content
Haha, ben jij dat! (Leuke golfhandschoentjes) Had hier nog niet gekeken maar een hoop HF-ers kan ik nu gaan volgen. Heb ook sinds twee weken een account, gaat een wereld voor me open
Wat is het probleem?
Hahaha, niks. Ik bedoelde het aardig maar zie nu dat die gast Inderdaad wel een beetje zuur kijkt. Ik vond het juist grappig dat ik jouw account al tegenkwam op IG en meteen dacht, dat is vast onze chillekasper…
Meer zoiets:
Leuk hé?
Thanx, het was nogal koud op de eerste foto, vandaar…
Ja ik kijk ook mijn ogen uit! En vind het nog best een uitdaging om HFers te herkennen, zeker als ze een andere gebruikersnaam en avatar hebben! Gelukkig hebben velen erg herkenbare horloges!
Probeer ook altijd te kijken of ik een en ander herken. Toch merk je dat er voor ig meer moeite voor een foto gedaan wordt. HF is toch altijd meer ff een snelle wristshot
Ja ook dat is heel herkenbaar! (Ook bij mezelf trouwens…)
Hoe vinden we jou op insta Daniel?
bijvoorbeeld als je zou zoeken op de hashtag #duikenvoordietjemeras. Heb al maanden niks gepost volgens mij.