Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Stuitende zelfpromotie!

1 like

Aangezien iedereen hier zelfpromo doet…
Kan ik natuurlijk niet achter blijven.
So here you go: Instagram.com/youngwatchenthousiast

2 likes

Nog 6 volgers en ik zit aan de 2000 :grin:

2 likes

‘Helaas’ stellen het aantal volgers natuurlijk ook weinig meer voor op Instagram.
Zag gister in een story iemand helemaal blij omdat ie bijna 10K volgers had. Check ik zijn posts, blijkt dat hij amper 300 likes per post krijgt :sweat_smile:

Er zit veel verschil tussen volgers en volgers heb ik gemerkt. Veel mensen kopen volgers, maar daar heb je niks aan, behalve dat het lijkt alsof je pagina interessanter is dan het lijkt. Of je hebt echte volgers die je werk nauwlettend volgen, vragen stellen en met ideeën komen.

4 likes

Klopt. En met 2K is het nog wel reëel.
Maar dan nog. Zo ontzettend veel bedrijven (en ook users trouwens) die alleen volgen om gezien te worden. Ze geven geen zier om je content. En dit word gewoon steeds meer.

Al zal bij jouw bv. de balans iets anders liggen. Jij hebt echt interessante content (als in, geen ‘saaie standaard’ wristshots)
Altijd gaaf, zo’n kijkje achter de schermen bij een horlogemaker. En dan ook nog prachtig gefotografeerd.

1 like

Als een account een lange tijd bestaat, krijg je natuurlijk vanzelf inactieve volgers. Zoals hierboven ook voorbij kwam. Die gaf aan al maanden niets gepost te hebben. Voor hetzelfde geld even actief geweest en vervolgens het account onaangeroerd gebleven. Dan heb je wel een volger, maar zal je nooit likes krijgen.

Ik maak mij er niet druk om. Het valt mij alleen op dat afbeeldingen met een Rolex erop meer likes krijgen dan Tudor en mijn andere horloges.

Of accounts die je volgen en als je ze niet ‘terugvolgt’, ze je weer ontvolgen. :upside_down_face:
Of van die vage horloge-plak-merken :grimacing:

Oh, ik ook allang niet meer hoor :smile:

Al heb ik daar nog wel een gruwelijke hekel aan.

En die verwijder ik vaak weer zelf. Dat kun je gelukkig nog wel op Instagram.

Ik post zelf trouwens ook veel te weinig om echt in het oog te springen bij nieuwe gebruikers

1 like

Volgens mij noem je mij vandaag vanuit een ander alter ego op IG, klopt dat?

Als je op die hastag zoekt kom je bij dezelfde persoon uit :sunglasses:

Dan help ik je even mee aan een nieuwe volger!

1 like

Die andere komt op iets anders uit bij mij, met 1 post…

Ok boomer :smile::wink: Ik ben gewoon de enige op heel instagram die ooit die hashtag gebruikt heeft dus krijg je een bericht :sunglasses:

Zo ineens even een stuk of 25 insta account extra om te volgen :joy: ik heb zelf al 2 jaar niks gepost denk… Haak elke keer weer af na een paar weken gebruik, sowieso geen horloges gepost aangezien ik pas een jaartje actiever met horloge-leesvoer bezig ben.

Ho es koekoeksjong, niet te bijdehand nou hè!:face_with_head_bandage::dizzy_face::boxing_glove:

Maar zonder gekheid, die gisteren noemde leverde onderstaand reslultaat op. Die andere werkt prima. En ik heb vandaag in het buurthuis na de bingo tijdens de workshop computeren geleerd een hesjtek te gebruiken :joy::joy:

3 likes

Hahaha koekoekjong :joy: dat doet me ergens aan denken…

Koekoek jonguh! :rofl:

https://www.dumpert.nl/item/6565305_a05898fc

1 like

Topper dit:upside_down_face:

1 like

Als je van mooie foto’s houd zou ik zijn profiel zeker aanbevelen.

1 like

Ik herken hier veel van mijzelf :joy:

1 like