Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Volg ik!

1 like

Hoe doe je dit? Zie dit nergens staan?

moet je registreren voor een creator account, dan krijg je statistieken.

2 likes

Ik doe maar wat :grin:

2 likes

Leuke feed! Ik zag dat ik je al volgde.

1 like

Bedankt! Probeer er een beetje variatie in te houden. Ligt een beetje aan hoe druk ik het heb :sweat_smile:

Jouw posts vallen altijd wel mooi op door de toegevoegde tekst.

Wil je nog meer tekeningen?
Jurk_tekeningen op Insta.

3 likes

:joy:

Dat vind ik dus wel interessant. Elke keer dezelfde foto’s, geen variatie, geen creativiteit, maar wel 8000 volgers en ook ik relatief korte tijd.

Mijn vrouw die maakt sinds oktober foto’s voor mijn Instagram account. Foto’s die prachtig zijn, elke keer weer. Maar in 7 maanden tijd zijn we van 89 naar 327 volgers gegaan :joy:

Schiet mij maar lek, maar voor mij is Instagram een volledig enigma. Buiten dat, een “mooi weer” show tot en met :roll_eyes:

5 likes

Bijna 4 jaar bezig en pas ruim 1700 volgers verder. Probeer ook wel te variëren en de juiste tags. Maar ik vindt het vooral leuk en de aantal volgers minder belangrijk.

1 like

Staar je daar niet blind op. Je kan beter 327 echte volgers hebben dan 8k. En maar 4 a 500 likes. Dat zijn gewoon betaalde volgers.

2 likes

Krijg ook regelmatig aanbiedingen voor “gratis” volgers te verkrijgen idd

Maurice Lacroix heeft er echt door Instagram voor gezorgd dat ik nooit maar dan ook nooit iets ga kopen van hun. Ze gaan me al 3 of 4x volgen. Zodra ik terug volg. Ontvlogen ze en als ik niet terug volg ook na 2 weken :joy:
Die hebben mensen in dienst die niets anders doen.
Simpele lui met 10k volgers en die zelf 50 mensen volgen doen niet anders.

Ik denk dat veel volgers beginnen met volgen na het zien van een smetteloze ongedragen Sub of Speedy, en daarna afhaken na een story met 32 foto’s die allemaal het zelfde zijn. Maar hoe vaak ontvolg je nou iemand? Hier boven iemand die het bewust heeft gedaan. En dat zou ik ook willen, maar te lui.

volgers kan je ook kopen trouwens

3 likes

Leuke foto’s
600k volgers

Ik ga ook maar eens saaie foto’s maken, kijken of er wat meer volgers komen :sweat_smile:

2 likes

Klopt! Geniet er niet minder door though :stuck_out_tongue_winking_eye:

Doorsnee trekt altijd de massa :slight_smile:

2 likes

Ontvolgen kan door naar het account te gaan en op volgend te drukken. (Klikken voor voorbeeld)

Dit is enkel een voorbeeld. Vind dit account wel tof. Duidelijk herkenbare foto’s en veel afwisseling door bandjes.

5 likes