Dank u
Goed aantal volger ook. Zit maar op iets van 1.600
Vind het ook wel leuk om te doen, eigenlijk wel dagelijks mee bezig. Mag je niet te hard zeggen want dan ben je een aandachtsh##r
Ik vind jouw pagina en je strap-combi’s ook leuk om te volgen en inspirerend. Niet op een Martin Luther King manier, maar bandenswappen makes the world go round!
Jij zegt het tenminste. Sommige ontkennen het waarvan je tevens weet dat ze graag likes krijgen
Gelukkig blijft het bij hele mooie foto’s van horloges met mooie combinaties qua bandjes, en sta je niet in te kleine kleding met dikke lagen make-up in je tuin te verkondigen hoe geweldig de nieuwste afslank thee (…) van merk X is en hoe blij je bent met je nieuwe lipgloss van merk Y
Ga zo door dus
Misschien moet je je kleren eens aanhouden op die foto’s Japio:upside_down_face:
Ontvolg er niet veel maar vandaag toch eentje gedaan
floating.in.time ontvolgt, vroeger mooie horloges en wagens maar sinds hij met fitness / bodybuilding begon kwam zijn bloot torso teveel in beeld
Account van @Rolopalooza Is gewoon top.
Veel variantie, goede composities en mooie bewerkt.
Daar zit serieus moeite in.
Ik krijg wel altijd in in koffie na het zien van de Posts, geen idee hoe dat komt.
Ik krijg ook zn 5-6 volgers erbij per dag maar delete er ook weer 5-6…
Ik post zelden ( bagger foto graaf ) maar vind vooral de stories leuk.
Gebruik insta gewoon als hobby tool beetje voormijzelf en heb graag meer interactie met mensen die mn account volgen dan dat ik grote aantallen niet zeggende followers heb.
Ik weet wel hoe je iemand ontvolgt, ik vroeg:
En Roaldr volg ik uiteraard ook.
was nog niet helemaal wakker
Heb deze ook ontvolgt, mooiboy
Mijn toppers op IG (in volgorde)
Mr-Ace-K
Pr2000e
Collett Müller
Tim Vaux
Stian (bizarre collectie nieuwstaat vintage Seiko’s)
En natuurlijk nog even een kleine shout-out naar mijn eigen account.
Ik heb een bescheiden aantal, gestaag groeiende, volgers (bijna 300). Probeer er een beetje op te letten welke hashtags ik gebruik, maar veel meer dan 100 likes per foto levert het me niet op. Maar ik heb ook geen zin om hele dagen actief op IG te zitten om meer volgers te krijgen. Ik besteed al teveel tijd aan HF
Ben wel nieuwsgierig hoeveel tijd de mensen die vele duizenden volgers hebben er per dag in steken?
Veel van mijn favoriete accounts zie ik al terugkomen, maar heb toch een drietal leuke toevoegingen (al zeg ik het zelf). In volgorde:
Met een focus op (restauratie van) Russische horloges, iets wat ik steeds toffer begin te vinden.
Youtuber (denk dat velen hem al kennen) die ook via Instagram hele mooie beelden overbrengt. Ook heel actief met interactie met zijn volgers!
Nog vrij onbekend, maar brengt naar mijn mening hele creatieve shots van veelal populaire modellen.
Die laatste is idd leuk zeg!
Haha, blijkbaar niet.
Maar ergens snap ik de opwinding niet zo. We vallen erover dat @rlc 1) veel volgers heeft (volgens mij gaan de meeste berichten er in dit draadje over hoe je meet volgers en likes kunt krijgen ), 2) zelf weinig mensen volgt (Boeien. Of voelt iemand zich miskend?) en 3) weinig origineel is en allemaal dezelfde (soort) foto’s maakt (ik zou zeggen, hij heeft een herkenbare stijl, noemt het ‘signatuur’
).
In ieder geval herken ik altijd een ‘watch brigade’ voordat ik de naam zie. Net als een @rolopalooza (@Rolopalooza). Persoonlijk heb ik meer met de laatste omdat ik ook niet vies van een beetje swappen ben, erg van koffie houd en zijn stijl van fotograferen leuk vind.
Kortom, laat iedereen zijn stijl, aantal volgers en likes hebben én de keus om een ander niet te volgen…
Gave suzuki trouwens, heb je die nog?
Zelfs mijn vrouw volgt dit account… vraagt ze aan mij of ik dat account ook ken… ja duh.
Ik volg ook een account die ouwe rugzakken spaart, ook best geinig, tenminste, als je uit de era komt van trektochten en rugzakken…