Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Ik volg Wish op insta.

Man, iedereen betaalt (veel) te veel voor zijn horloges dat kan ik je wel verzekeren nu ik hen volg!

Haha een naamgenoot

1 like

Super!!!

1 like

Leuk om te zien dat steeds meer HF-ers de weg naar IG weten te vinden en ook daar hun horloges posten :slight_smile: Daarnaast blijft het algoritme van IG nog steeds ondoorgrondelijk gezien de enorme verschillen in volgers van vergelijkbare accounts. Probeer in ieder geval dagelijks mijn bijdrage te leveren via https://www.instagram.com/ARTEEPEE.nl/

1 like

Is zeker raar om de link tussen volgers en likes te zien.
Ik krijg gemiddeld tussen de 65 en 100 likes voor 730 volgers. Geen slechte ratio. Soms zie ik acounts van enkele duizenden volgers en krijgen ook maar met moeite 100 likes bij elkaar per foto…

1 like

Dan weet je dat er iets niet klopt.

Ook IG kijkt naar het engagement ratio… dat moet tussen de 5-10% liggen. Gemiddeld moet dat aantal van je volgers je Posts constant liken. Dat is een normale verdeling. Kom je daar dik onder dan gaat IG je negeren in de overzichten.

Ik zit ook steeds rond de 10% met mijn 360 volgers.
Máár toen die super foto van @Henk !!!
Meer dan 20% van mijn volgors helemaal blij. Het meest aantal likes tot nu toe :joy:

6 likes

Zo zie ik het ook. Een leuke manier om jezelf creatief uit te dagen.
Plus het is een handige manier om een horloge dagboek bij te houden :nerd_face:

En het geeft natuurlijk een fijn gevoel als andere mensen jouw creaties geslaagd vinden.

https://www.instagram.com/one_wttw/

1 like

Maakt die algoritme ook onderscheid tussen shitty wrist shots en fotografisch hoogstandjes?

Merci :slight_smile:

1 like

Hoezee! 3werf hoera voor de Yannicken van deze wereld :smiley:

1 like

= meer likes.
Dus algoritme blij :nerd_face:

Als we nou gewoon allemaal elkaar volgen = iedereen likes en blij :smile:

Verschilt bij mij van 30+ % tot een paar procent :thinking:.

1 like

:joy::joy:

1 like

Maar wat dan precies? Ik snap er soms echt niets van. De ene periode 1000+ per foto, nu met moeite 500+ terwijl het aantal volgers wel omhoog gaat :slight_smile:

Instagrams algo zuigt ballen :sweat_smile:

4 likes

Ik had begrepen dat ghost followers verwijderen helpt. Al had ik laatst zonder hashtags 100 likes en met 75 :exploding_head:

Instagram is gewoon een geval apart.

1 like

klinkt als veel werk :sweat_smile:

1 like

Vooral met halloween :ghost:

In jouw geval wel :joy:

Is bij iedereen zo deze week… overal in de hashtags opduiken maar geen bereik hebben…kijk eens naar je statistieken van je bereik als dat bijna nihil is weet je genoeg. Of je hebt iets geplaatst wat niet door de beugel kon (wat me zou verbazen bij horloges)) :smile: = insta is weer alles aan het herschrijven

1 like