Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Snap er geen snars van. Wat een verkrachting van schitterende horloges. Deze Seamaster zag ik hier laatst op het forum ook voorbij komen met zijn gek mutsje als secondewijzer.

1 like

Ik volg je!
P.S.
goeie profielnaam :blush:

1 like

Zelf noemt hij het “ horological reverent vandalism”. Ik vind het erg verfrissend, origineel en met veel humor uitgevoerd (iets dat je nauwelijks ziet in de horlogewereld). De mods die hij uitvoert zijn ook allemaal weer terug te draaien. (Niet alles zijn mods overigens, er zitten ook veel knip-plaksels tussen).

Ik had niet anders van je verwacht @anon66999254HFDEF.

2 likes

Ik zie het als een hoodscoop/luchthapper op een Bentley of Rolls-Royce.

Ben ik de enige die alle vormen van ‘social’ media ruk vindt?
Eigenpijperij pur sang

3 likes

It is not what horology can do for you, but what you can do for horology :muscle:

je wordt gewoon oud, welkom bij Gen Z

image

Hier een quote van Douglas Adams voor je:

“I’ve come up with a set of rules that describe our reactions to technologies:

  1. Anything that is in the world when you’re born is normal and ordinary and is just a natural part of the way the world works.
  2. Anything that’s invented between when you’re fifteen and thirty-five is new and exciting and revolutionary and you can probably get a career in it.
  3. Anything invented after you’re thirty-five is against the natural order of things.”
4 likes

Mooie foto’s, ik ga je volgen!

2 likes

@Vader.vacheron (voorheen opa.omega) is altijd wel leuk.

Deze is wel ok.
Horloges van de celebs.

https://www.instagram.com/celebsvilla/

Ik ben gisteren gestart met een Instagram account puur voor de horlogeliefhebberij:

https://www.instagram.com/p/CHyFZNsHMhh/?igshid=11r0265fa8bi7

Ben van plan regelmatig foto’s te posten en mijn foto skills naar een hoger niveau te tillen. Al doende leert men hoop ik! :smiley:
Als je me wilt volgen zou ik dat leuk vinden! :+1:

5 likes

Kweenie of die hier al eens is langs gekomen maar ik volg sinds een tijdje dit account; Horomariobro.
Supertoffe close-ups en macro-shots, soms met verrassende details die ineens aan het licht komen.

Mijn eigen account heeft een tijdje stil gestaan. Paar maanden enorm druk gehad, maar daar komt weer verandering in!! :smiley:

Gave details idd! Jouw account is ook niet gek. #follow :+1:

1 like

Ik zie dat ik nog niet de juiste link geplaatst had (naar de homepage):

Https://www.instagram.com/neyra.official/

Ben intussen een dag of 6 bezig en ik begin er steeds meer lol in te krijgen! :smiley: Sowieso dwingt dit me ertoe om steeds betere foto’s te maken. Goed is niet goed genoeg!

Er zijn er best wel een paar hier op HF die een goed voorbeeld geven, echt toffe pagina’s.
Als je me zou willen volgen zou ik dat heel cool vinden! :+1:

6 likes

Ja, dat ervaar ik ook. De kwaliteit van sommige accounts werkt aanstekelijk. (of intimiderend…:disappointed:)

2 likes

Ja jij bent ook lekker bezig zag ik! :+1:

Maar ook @Rolopalooza @Bwatched @HanDavinci @Jurtz en nog veel meer! :smiley:

5 likes

https://www.instagram.com/thetimepiecegentleman/

Mooi man!

Het ene moment vind ik het hartstikke leuk om mee te doen en het andere moment spuug ik weer op die pijperij en de zogenaamde influencers.

Ik word het vrolijkste van de internationale connecties voor bijvoorbeeld vintage onderdelen.

2 likes

daarom ben ik ook gestopt, werkt bevrijdend een wereld zonder narcistische aandachtstrekkers influencers

1 like

Ach sommigen gebruiken HF met hetzelfde doel :upside_down_face:

1 like