Mooie topics hier! Nice contentđ€©
Leuk! Ik ga het volgen!
Ik probeer ook zo nu en dan een leuke foto te plaatsen op Instagram.
Volgend
Vintage horloges en af en toe wat andere zaken die mij bezighouden.
Ben ook begonnen met hobby fotografie van horloges.
Mij kan je vinden op instagram
Maar wat hou je er nu aan over? Daar ben ik stiekem best benieuwd naarâŠ
Vanaf 10k volgers schijn je geld te kunnen gaan verdienenâŠ
Oh? Is dat zo? Hoe dan?
Niet als je op sommige fotoâs maar 50 likes haalt denk ik
Ik gok dat je dan wel wat meer moet doen inderdaad⊠Af en toe een naam droppen oid, of even melden dat je in jouw geval een vintage invicta ter review hebt gekregen van winkel XYZâŠ
Dat geloof ik zo inderdaadâŠ
@Chillekasper https://blog.hootsuite.com/how-to-make-money-on-instagram/
In mijn geval is het niet echt relevant, ben zelf niet echt uit om geld te verdienen. Doe dit puur vanwege hobby/passie.
Ik denk dat lol erin hebben het belangrijkste is. Toch, ergens vraag ik me af, als ik tzt fulltime zou gaan tekenen⊠zou ik daar geld mee kunnen verdienen?
Ik denk niet dat ik dat zou moeten gaan doen, eerst gewoon lekker een paar jaar aanrommelen⊠maar misschien een beetje zakgeld verdienen om af en toe een horloge te kopen (Seiko 5-je zou al leuk zijnâŠ)
Meh gewoon een Only Fans starten en wat foto posten van je vriendin haar borsten met een Subje erbij. Dichter bij een geld print machine kom je niet.
En de daadwerkelijke (waardevolle) engagement.
Misschien kon je jaren terug nog bij een bedrijf aankomen met âik heb X volgers en X likes, laten we gaan samenwerkenâ tegenwoordig verwacht ieder serieus bedrijf ook dat er resultaten behaald worden.
Zonder iemand voor de schenen te willen schoppen vind ik het soms een treurig fenomeen, het âgeilenâ op likes en volgers en elke mijlpaal uitbundig vieren. Maar âwhatever rocks your boatâ he
Wat mij betreft moet het gewoon liefhebberij zijn. Ik heb er plezier in, en met de beperkte ervaring en volgers die ik heb levert het af en toe al een gratis bandje of pouch op. Superleuk!
Mooi moment om mijn account nog eens te pluggen: http://instagram.com/neyra.official/
Girl skin and watches, canât go wrong