Ik doe mee:
Niks. Behalve een hoop lol.
Dat kun je altijd als je dat zou willen en een reclame slet wordt. Maar daar heb ik geen behoefte aan.
Boven de 10k krijg je wel de swipe up functie in je story waarnaar je kunt linken naar websites. Denk dat je dat bedoelt, maar heb ik nog nooit gebruikt.
Een hoop hobbymatige en professionele contacten global .
Wat je daaraan hebt?
Niet heel veel naast een hoop lol zoals @RLC al benoemd.
Maar ook.
Bandjes gratis of heel goedkoop. Omdat de maker wat graag voor bepaald horloge iets wil maken
Laatst mooie NOS amper aan te komen Breitling dail gratis vanuit Duitsland gekregen. Ze hadden er eentje liggen in de boutique.
Mooie muts gekregen van Breitling, super neutraal en draag m dus vaak.
Past perfect bij de skyracer
Enz enz.
Wat moet je ervoor terug doen?
Gewoon gezellig appen en soms het product in een foto gebruiken en benoemen
Haha, ja man. Al zou ik 10k+ volgers wel leuk vinden om te hebben, maar ik ben er niet sociaal genoeg voor of het ontbreekt aan bukkerij.
RIP.
https://www.instagram.com/handavinci/
Ik verkoop er wel graag. Voor de contacten in de vintage hobby is het geweldig.
ik ook, jarenlang horlogefoto’s posten en dan bij de 10k ineens overgaan op blote mannen, hilarisch
Ik wil je wel volgen Han maar je hebt mij nog steeds op blok staan
Nog steeds? Ik haal je er af.
Yes nog steeds.
Leuk!
Of als je onderdelen zoekt. Genoeg vage mensen die zooi hebben liggen.
Volgen jullie mij al. Net de 25k aangetikt en wil dit graag met jullie vieren.
https://www.instagram.com/rolopalooza/
Kusjes.
Follow for follow
Yes volg je al
Dat mis ik wel echt, vanuit de Generaal Majoor de Ruyter van Steveninck Kazerne naar de Chinees op de Markt om een loempia pangang te bestellen.
Echt een waanzinnige mijlpaal! Van harte gefeliciteerd! Ik volg je al geruime tijd
Waarom 10k?
Ik heb er nog geen 1000 en mij hebben ze vorig jaar gevraagd om een horloge te promoten. Was een leuk exemplaar, daarmee ik het ook gedaan heb. Normaal gezien zou deze ergens tegen april in de bus moeten vallen. Leuk extraatje, maar je ziel moet je zeker niet verkopen voor die extra’s. Een lelijk/slecht horloge zou ik zeker niet promoten…
Volgers is een deel, maar denk belangrijker is de ratio volgers-likes. Hier ben ik wel tevreden met. Net geen 1000 volgers met af en toe een foto die toch +100 likes heeft en soms veel comments.
schaamteloze reclame
Wat vreemd, Kasper.
Ja, want je hebt volgens mij best een interessante collectie. Vind helemaal niet erg om zo nu en dan foto’s ervan te zien.