Je mist niks.
Oh? Toch jammer dat ik op een of andere manier niks kan zien.
Erg zonde.
Inderdaad.
Ik denk dat de lol het belangrijkste is inderdaad, bij jezelf blijven en etc. Dus niet verkopen wat je niet wilt.
Het was vooral dat ik ergens iets las dat vanaf 10k volgers, sommige mensen rond de $100 per post kunnen verdienen. Dat zal echter vast erg afhangen van publiek, aantal likes, of mensen je weer elders linken en etc… Dus ik was vooral benieuwd hoe dat hier is met die high-rollers… maar buiten wat petjes en etc, valt het allemaal wel mee. Ook goed, vooralsnog ben ik nog niet eens begonnen…
Ik zou wel collecte vragen aan die invictavolgers hoor. Leuk meegenomen toch?
Wat ik bedoel: kijk geld krijgen omdat iemand leuk vind wat ik doe met Invicta. Dat kan en zal dat geld vervolgens direct steken in bijvoorbeeld een nieuwe camera, betere setup en vakantie naar Zwitserland.
Misschien vintage invicta webwinkeltje er aan koppelen?
https://instagram.com/swisswatches?igshid=18nqv22q98oe8
Ik vind deze leuk om te volgen, zwitserse klokjes van veel prijs categorieën.
Ook reageren zij persoonlijk op inhoudelijke vragen en zijn ze actief met hun volgers.
Geld verdienen met Instagram?
Mij kost het voornamelijk geld…
En tijd, heel veel tijd
Maar echt f*cking veel tijd.
Wel leuk om te doen, dat wel!
Je moet eens strips gaan tekenen
Ik dacht dat @jurk en ik gewoon langzaam waren, maar las vandaag dat een professionele tekenaar ook rustig een halve dag bezig is met een halve pagina en daarna nog moet laten inkleuren… dus 6/7 uur is helemaal niet gek voor zo’n zondagstripje…
Oh jee, ik kan echt totaal niet tekenen.
Maar heel herkenbaar. Ik ben soms ook een hele middag bezig om foto’s te maken, soms met maar één (of geen) toonbaar resultaat.
Maar Zolang we er lol in hebben, is het niet erg toch?
Maar dat is toch nog geen geld verdienen? Gratis spullen is ook leuk maar je kunt er geen brood voor kopen.
Nee hoor ik weet dat ik snel ben.
ik timebox alles.
ik weet hoe lang anderen er over doen.
Over betaalde klussen doe ik ook langer, want dan ben ik ook kritischer.
De zondag strip is een timebox van 10 uur.
Gratis spullen betekent dat je iets niet hoeft te kopen wat je anders wil zou moeten doen, of iets wat je daarna kan verkopen of weggeven (trekt weer volgers, dus meer invloed en dus meer gratis gooiden/geld).
Flowert, geef jurk zijn nickname terug. Nu wel weer welletjes geweest.
Denk dat ik gemiddeld nu zo een 175 euro per post verdien. Soms uitschieters naar 300
Hou me er niet zo mee bezig verder. Vooral hele leuke hobby.
Leuke verdiensten zeg…doe je goed.