Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Ik ook een aantal die horloges hebben en foto’s maken die in mijn straatje liggen.

Ben benieuwd wat je smaak is? Rolex? Zwart? Duikers?

Ikzelf ben gek op: vintage en chrono’s en volg daarom een aantal mensen die zich hierop focussen.

Haha wel weer erg makkelijk. Mijn verzameling is inmiddels helemaal niet meer alleen zwart en zeker niet alleen duikers. Merendeel is zelfs kleur, zwart voert de minderheid. Stiekem een van de meest uitgebalanceerde en gevarieerde collecties hier op het forum.

2 likes

Ik bespeur toch een soort eenheids worst. Maar je hebt gelijk er zit ietsjes meer kleur in je collectie

1 like

Haha, niet zo bescheiden. Je mag best zeggen dé meest gevarieerde collectie.
Lol.

1 like

Achja ieder z’n ding. Om nou te zeggen dat jij je buiten een merk oriënteert kan ik ook niet zeggen :rofl:
Je hebt het laatst geprobeerd maar kwam toen toch weer met een dertien in een dozijn Pro Diver thuis. Vond ik oprecht wel jammer, zou het mooi vinden als je een keer een ander merk probeert.

Invicta Pro Diver toevallig? :crazy_face:

LOL, ik mis een mooie dresser gezien de rest van de collectie van bijvoorbeeld Patek, VC, jeager.
Ik mis ook een klassieke chrono. Die Omega MMMOOOOOONNNN is een sportief horloge🤪. Net als de rest overigens. Enige horloge wat echt totaal anders is, dat is die IWC.

Toekomst muziek. Nu nog geen behoefte om 10-20k uit te geven aan een dress horloge dat ik bij voorbaat toch al minder draag.

Tot dat je er een leren band op zet…

Daarnaast heb ik eigenlijk ook al een hele mooie vintage dresser

3 likes

Nee, hoor. Zelfs niet stiekem. Ik noem even snel de namen van @Rolopalooza @tompj en @Bwatched en velen met hun.

7 likes

Ok ok en een klassieke chrono?

De Speedmaster. Veel beter wordt het niet. Vind persoonlijk twee chronografen meer dan genoeg.

Ik snap nog steeds niet waarom hij ermee stopte :pleading_face::exploding_head:

Ja die had een van de mooiste zo niet de mooiste collecties hier op het forum.

Ik kan ook wat volgers gebruiken. Mannen hierboven volg ik reeds.

https://www.instagram.com/metinsta_/

3 likes

Ik volg jou ook al amice :sunglasses::+1:

1 like

:kissing_heart:

1 like

Uhm……nee.

Prachtig, maar allemaal in dezelfde sportieve categorie. Niks mis mee, maar niet gevarieerd.

4 likes

En ik ook!

1 like