Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Wat voor typetjes? Ik begrijp dat niet helemaal

1*dJgmREx4G4sr4LYZzKb3fQ

4 likes

Aah man je weet niet hoe lang ik heb gewacht tot je weer terug was en een dergelijke opmerking zou plaatsen. Niet vanuit de geldende “zeik-RLC-af” forumcode maar gewoon omdat ik een plaatje tegenkwam van een collectie die weergeeft wat het verschil is tussen wat jij zegt te zien in je collectie en wat ik er in zie (zag eigenlijk voordat je iets van kleur toeliet):
Xr6RCKptukICk_knVzcrHfwVYPns75YztjqAi9Ar_-c

2 likes

Uhm ik ben sinds kort begonnen met volgen van forumleden @Watch2Morrow , @Jurk , @Bwatched. Quality content. Vanmiddag weer wat toevoegen. Tussen al die hopeloze k*t TikTok videos ben ik toe aan wat mooie horloge foto’s. Ben @Timo9 vergeten :grin: jij was de eerste :smirk:

5 likes

Ik ga denk ik ook maar in een bikini shuffle filmpjes plaatsen met een irritant kutmuziekje er onder.

image

3 likes

1 like

Haha… van mij ga je geen horloge foto’s krijgen :joy:

1 like

Nee dat weet ik, jou volg ik voor je tekeningen, met plezier.

1 like

Mijzelf ook in het rijtje gezet

2 likes

Krijg de melding: gebruiker niet gevonden :face_with_raised_eyebrow:

Nu wel :grin:

Ik had je al in mijn lijst :grimacing:

Wat ik me nou afvraag he als iemand die sinds Hyves niks meer met social media heeft gedaan, wat zit er verder achter al die gare accounts die je naar een ander account doorverwijzen om je te laten promoten? Zijn dat allemaal referral constructies waar ze centen (in neem aan geen euro’s) voor krijgen?

En dan verder? Moet je betalen om een paar repost/mentions te krijgen ofzo of krijg je een berg spookvolgers?

1 like

afbeelding

2 likes

Mmm, klinkt als werk…

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Hoeft het niet zijn. Je hoeft je natuurlijk niet te laten gebruiken voor marketing.

Roald hier op het forum heeft een tof account. Krijgt voldoende aangeboden waarschijnlijk en slaat veel af denk ik. Maar met zoveel volgers heb je natuurlijk een leuk bereik in een specifiek segment. Dus voor marketing interessant.

Komen er elke maand 300 bij zonder dat ik er wat voor doe. Haters gonna hate. Op naar de 15.000. Prettige dag verder. :+1:

1 like

Ik vraag me oprecht af waarom je dat belangrijk vindt. Wat heb je er aan?

Mensen volgen niet als ze mijn foto’s en account niks vinden. Stukje blijk van waardering. Daarnaast is het leuk dat er groei in zit. Meer groei is meer succes. Niemand begint hier en Instagram horloge account en hoopt dat hij op 50 volgers blijft zitten.

:beers:

Ja die vind ik ook gaaf, zeer herkenbare foto’s. Ziet meteen wie ze heeft gemaakt. :+1:t2:

Ik krijg al regelmatig shit aangeboden van shady strapmakers en heb net aan 500 volgers, moet niet denken aan de hoeveelheid aandacht die mensen van je vragen als je een account heb met zijn aantal actieve/bestaande volgers.

Bandjes wisselen vind ik ook teveel op werken lijken btw, heb ik opgegeven.

2 likes