Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Ja omdat je zijn voeten herkent.

4 likes

Van alles krijg je aangeboden. Horloges, watch rolls, watch stands, pouches, etc etc.

1x een Spinaker in het begin aangenomen en daarna gerealiseerd dat het nergens op slaat om alles maar aan te nemen omdat het gratis is. Vooral veel kickstarters afgeslagen en natuurlijk de alom bekende Sternglass kuch*@rlc*kuch horloges.

Vooral veel bandjes aangeboden gekregen en er zijn een aantal goede partijen waar ik veel van heb ontvangen. Maar ook hierbij sla ik alles af wat ik toch niet echt mooi vind. Ook hoef ik niets dubbel te hebben, 1 zwart bandje is goed tenzij het model heel anders is, 1 watch roll is genoeg, etc etc

Al met al is het leuk hoor maar ik wil er geen verplichting bij hebben. Ik zeg ook altijd van te voren dat ik post zoals ik wil en niet perse een X aantal post doe. Het is een hobby en het moet niet een dwangmatig iets worden.

Al met al een leuke hobby waar ik graag mee bezig ben.

Ik moet toegeven dat ik de laatste tijd erg weinig drang heb om te wisselen. Voorheen wisselde ik soms 2x per dag gewoon omdat het kon :sweat_smile: Vond het ook echt leuk om te doen en om veel verschillende en verassende combos te vinden.

Die dan ook gewoon super sexy zijn :laughing:

5 likes

Dat is opvallend inderdaad. Ik heb foto’s gehad met meer likes dan mijn totaal aantal volgers :sweat_smile:

1 like

1 like

Helaas, het wordt alleen nog maar erger, want FB heeft besloten dat video’s en reclame de norm zijn op IG.

https://tweakers.net/nieuws/183574/instagram-test-plaatsen-posts-van-vreemden-tussen-die-van-contacten.html

https://tweakers.net/nieuws/183870/topman-instagram-is-niet-langer-app-voor-delen-van-fotos.html

Lang voordat jij je account gemaakt hebt was IG een leuk platform om als liefhebber plaatjes te kijken/delen en contacten te leggen met andere liefhebbers. Dat is ondertussen helemaal kapot, alles voor de likes/volgers nu.

1 like

Je klinkt als een oude man zo :sweat_smile:

Ik zie het als mijn digitale fotoalbum. Zo hou ik mijn telefoongeheugen vrij en heb ik wat interactie met andere grammers.

4 likes

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb ondertussen een berg leuke contacten met andere horloge fans buiten HF. Je moet er een beetje doorheen maar al met al valt het erg mee. Ligt ook een beetje aan wie je volgt. Als je LuxuryWatchMania oid volgt dan krijg je alleen maar meer van die insta hoer accounts in je feed.

1 like

Vanaf hoeveel volgers ben je dat? 15k?

Ik zie 600 volgers en foto’s met meestal 50 en max 100 likes. Eentje met 250 likes maar dat is een plaatje van interwebz. :upside_down_face:

Views zijn soms wel door de 200 heen, dat is wel grappig. Blijkbaar trekt dat meer belangstellling.

Kijk maar naar de grotere accounts met een half miljoen volgers. Die krijgen om 30-50k likes per post. Is ook maar een fractie.

Dat is nu. Heb maandenlang 100-150 volgers gehad. De OQ was een vaak ge-liked horloge.

Stoertje? Voor wat?

Is toch weer tussen de 1 op 6/12. Dan zou Ralph 1.2 tot 2.4k likes per post moeten halen.

Maar goed blijkbaar is…

1 like

Kijk eens naar een Fratello, ook bar weinig likes per photo. Insta algo is apart om het zo maar te zeggen.

Je hebt serieuze plannen met Instagram, gelet op je avatar. :wink: Watch Brigade 2.0? Moet je wel net als Ralph even wat volgers aanschaffen denk ik. Anders duurt het eeuwen. :upside_down_face:

Haha ja dat lijkt ook helemaal te kloppen. 168.000 volgers waarvan maar 0,5 a 1 op de 168 een like uitdeelt.

1 like

Klopt. Die doet het verrassend goed af en toe. Raar algoritme :sweat_smile:

Ik ben maanden gehad dat het met 800-1100 volgers per maand omhoog ging. Daarna ineens weer gewoon 300-500 per maand. Echt heel raar en random. Zal vast iets te maken heb met het algoritme van Instagram. Ik had in mei even een week pauze genomen en niks gepost. Nou dat heb ik geweten. Ging daarna met -10 tot -20 per week naar beneden en heeft weer even geduurd voor het stabilseerde en uiteindelijk ook weer even geduurd voordat er weer positieve cijfers kwamen. Zit nu weer op en groei van 200-300 per maand. Maar het is nog steeds niet echt terug op het oude niveau.

Avatar is ouder dan mijn insta account. Snap je punt nog niet man.

Waarom zet je daar dan ‘insta’ op? :thinking:

Eet even een boterham. Lighten up. :joy:

Heb ook niet het idee dat die erg veel aandacht besteden aan de kwaliteit van de foto. Nu ben ikzelf zeker geen topper, maar heb het idee dat met een beetje inzet je een betere foto plaatst dan Fratello.

2 likes

Ook waar hoor :slight_smile:

1 like