Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Die contacten heb ik ook wel gemaakt via IG, maar dat neemt niet weg dat FB het platform verder helemaal kapotmaakt met de richting die ze gekozen hebben. Ik vind het oprecht jammer, want het was een leuk platform.

Ik ben ook een vervelende oude man :beers:

1 like

Omdat ik mijn avatar op HF kwijt was na een ban. Heb daarna mijn insta avatar gekopieerd en geplakt op HF :sweat_smile:

:joy: oeps

Volgens mij heb ik hem nog wel ergens. Wilde er een keer een geintje mee uithalen. Zal vanavond thuis even kijken. Hij zit ongetwijfeld ook in mijn periodieke backups/downloads van heel HF maar dat wordt wel een erg lange zoektocht. De doorzoekbaarheid van die bestanden is niet geweldig. Bovendien zijn die bestanden hartstikke groot, met al die foto’s en video’s er in.

1 like

Hahah. Ik zie hem wel in de app of pb :sweat_smile::+1:

Wút??? Ik heb iets gemist blijkbaar…:flushed:

Ah, jou volgde ik niet, nu wel😎

Aha, that figures.
Paar weken terug een stom iPhone filmpje op IG geplaatst, paar dagen later had ik 5K likes en een kwart miljoen bereik, ik snapte er al niets van.

Als ik dat vergelijk met foto’s waar ik echt serieus tijd in stop, dan valt het in het niets.
IG “beloont” kwantiteit boven kwaliteit, dus 20x per dag een iPhone fotootje posten doet meer voor de cijfertjes dan één post waar moeite in zit. Ik blijf het wel leuk vinden, echt een inspiratiebron en reden om mooie plaatjes te schieten. Je moet alleen geen waarde hechting aan de cijfers, dan gaat het mis.

Mijn post van vandaag was trouwens een kutzooi om te maken :joy: wat een gedoe, hahah

6 likes

Dat vooral dus, maar dat moet ik natuurlijk allemaal weer nodeloos gecompliceerd maken doordat ik mijn layout ocd wil bevredigen:

Vergt best wel wat planning als je een bepaalde rotatie om de 3 dagen wil aanhouden maar de dinsdag altijd de Speedy, waarom? denk ik dan wel af en toe. Niemand die het ook maar ene reet boeit behalve ikzelf… :sweat_smile:

2 likes

Hahaha, been there done that…
En vloeken als je een verkeerde foto tussendoor post :joy:

Ik post nu iedere 3de foto een wrist shot. Voor de rest doe ik maar wat.

2 likes

https://www.instagram.com/watch_brigade/

2 likes

2 likes

We gaan er nog komen… 999 volgers :rofl:

Ter ere een logo gemaakt, nog niet zeker of het blijft :grin:

7 likes

Hoe doe jij deze altijd? Ik plemp meestal een statief neer en dan een timer erop of ik kijk even m’n vriendin lief aan of ze op t knopje wilt drukken :sweat_smile:

1 like

Bij deze nummer 1000. Wat win ik? :slightly_smiling_face:

2 likes

Deze was even klooien inderdaad.
Eerst geprobeerd met een self-timer, maar dat lukte niet. Uiteindelijk heeft mijn vrouw geholpen bij het afdrukken :sweat_smile:

1 like

Een volg terug :grin:

Dank u :pray::wink:

1 like

5000 volgers op Instagram, wat een feestje!

http://www.instagram.com/handavinci

@RLC, hoe vier jij zulke overwinningen? Bestellen we een meter bier op het terras of gaan we iets anders doen?

8 likes

Iets nuttigs met je leven!

2 likes

afbeelding

:champagne:

2 likes

Jij stemt dus voor bier. Puik plan, Tom!

2 likes