Ik volg @anon50762135EV, @HanDavinci, gnomonwatches, watchgecko, theurbangentrychannel, kidwizzle en het standaard rijtje van de grote merken natuurlijkš
Mijn Instagram:
Bedankt voor het delen, wel heel tof dat hij ook inderdaad dingen deelt die hij tijdens reparaties tegenkomt!
Die van mij is
Pas begonnen!
Watchaholics_nl
Instagram, Facebook, Pinterest ⦠allemaal een beetje āver van mijn bed showā voor mij ⦠Ik weet dat ze bestaan maar ik doe er niets mee.
Meestal, als ik iets over een specifiek horloge wil weten, gebruik ik Google Image Search. En dan kom ik vaak hier, of bij Watchuseek, of bij een van de andere horlogefora uit
Kan hier wel ff mijn horloge Insta pluggen natuurlijkā¦
@simplybums is een absolute aanrader!
Vorige week toch maar eens een eigen IG account gemaakt voor mijn horloges. Ik vind het leuk als extra interactie manier met mijn horloges. Je kijkt er toch op een andere manier naar, als andere het ook nog leuk vinden is dat mooi meegenomen!
@ascratchedbezel
Worn & wound
Fratello
Leuk⦠volg je nu.
Doe dan deze ook maarā¦
Heb me ook aangemeld en toevallig vandaag contact met iemand via Flickr die iets van me wilde kopen,⦠met ook een Instagram account. Enfin,⦠erop geklikt en erg onder de indruk van zijn fotoās en waar ik verder nog meer op uit kwam.
Kortom wil er wel wat meer tijd in steken.
Enkel even voor de zekerheid, want heb een beetje hulp nodig.
- Je post een foto met gewoon een verhaal erbij over het horloge toch?
- Gebruik je dan bewust zoektermen in je verhaal met # er voor,⦠dat is toch hetzelfde als de tags op Flickr?
- Je kan iedereen volgen zoals Flickr en dan gewoon reageren, maar ook weer met die # erbij? Waarom?
- Kun je je fotoās ook indelen in categorieĆ«n? Of is die indeling juist door die #, omdat het de zoektermen zijn?
Sorry,⦠hoor voor alle simpele vragen.
@Jurk: Is die pizza nu eindelijk eens klaar,⦠Zeker weer druk met andere moeilijke klussen.
Ik volg zelf heel wat Instagram accounts. Ik ben zelf ook redelijk actief de laatste weken, alleen nog niet zoveel leden. Maakt ook niks uit. Vind het gewoon leuk on fotoās te maken en te delen!
Door die # wordt je gevonden
- Gewoon posten wat jij denkt te moeten posten. Check wat andere accounts hoe die het doen.
- Hastags zijn de zoektermen
- Je kan ook reageren zonder te volgen.
- Uhm wat?
Gewoon account aanmaken en proberen. Kan weinig fout gaan
Ik doe echt niets meer met insta, maar als ik nu iemand zou volgen was het zeker The Urban Gentry. Vlogs zijn ook top