Na het verhaaltje zet men een hele riedel #'s. #'s zijn heel belangrijk om gevonden te worden. Sommige zijn onlogisch maar iedere niche op insta heeft zo zn eigen #'s. Met hashtags kan je zonder al te veel bijzonders posten toch een hoop volgers krijgen. En omdat ik het allemaal niet te serieus doe en hashtags enzo ook niet echt serieus gebruik heb ik weinig volgers.
Die waslijst aan hashtags gewoon iedere keer weer copy en pasten. Dingen van andere liken en volgen, sommige volgen terug #f4f. Tips om super populair te worden op insta!
Nee reageren doe je gewoon net als een reactie hier
Indeling is chronologish. Volgens mij kan je tegenwoordig wel albums maken maar ik weet niet of dat alleen met stories is of dat dat ook met normale posts kan
Dank voor de uitleg, ga er morgen eens naar kijken. Ben nu voornamelijk aan het klikken en kom zo bij de meest mooie foto’s en horloges uit. Dat is toch wel het doel, wellicht dat ik op deze manier nog de laatste horloges op mijn lijstje tegen kom.
Ik volg helemaal niets en op IG blijf ik weg, HF is het enige uit de categorie SM waar ik aan mee doe.
De rest is voor mij niet interessant, het is nogal wat marketing en daar hou ik niet van.
Hangt er hard vanaf wie je volgt. Meestal is het gewoon om mooie plaatsjes te kijken en posten
De commerciële laag ik ook links liggen. Maar soms geven die wel een afwisseling, bandjes die je anders niet vaak ziet op een bepaald horloge ofzo.
Ik weet de namen niet.
Kom soms iets tegen en volg het.
Geldt niet alleen voor horloges
Zelf ben ik overigens rick1963 en post regelmatig mijn horloges maar ook andere foto’s.
Zit er net op, ben al na enkele dagen geblokkeerd, naar verluid omdat ik een instantie via mijn account laat werken om meer likes te genereren. Belachelijk hier en daar enkele likes op mijn foto’s.