Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Het bereik op Instagram is bij mij om te huilen de laatste weken.

Heeft iemand van de influencers nog tips? @Rolopalooza, @RLC, @WatchWalker

Ja dat is bij mij ook sinds een paar maanden. Lijkt erop dat ze wat met het algoritme gedaan hebben.

1 like

Bij mij gaat t voor mijn doen juist weer goed. Op sommige posts blijft t doorgaan. 1 zelfs richting 1400 likes met 4600 volgers. Geen pijl op te trekken.

2 likes

Jups same same :slight_smile:

1 like

Hoe zie je dat Ć¼berhaupt?

Ik zie het, gaat lekker!!
Goede content ook. :ok_hand:

Zo zeg, ik zie het! De meeste posts komen hier boven de 100 likes uit. Wow, dat is echt laag bij 15K volgers.

1 like

Op statistieken klikken;

Ja echt raar. Ik heb tijdens gekend met 20-30 volgers per dag erbij. Nu mag ik de laatste weken blij zijn met 20-30 in de week. :confounded:

En waar zit dat dan?

Heb ik niet geloof ik.

Op je professionele dashboard :nerd_face:

:money_mouth_face:

Ik heb zoā€™n blauwe knop onder de foto.

Dan moet je je account even omzetten naar een professioneel account (gratis) dan kun je dat ook zien.

Ja heb ik net gedaan, maar kan niet met terugwerkende kracht blijkbaar.

Klopt dat kan niet. Daar baalde ik ook van toen ik geswitcht was. Herkenbaar

1 like

:joy: Jullie nemen Instagram veel te serieus :sweat_smile:

3 likes

Nog een volger bij :blush:

1 like

Inderdaad, veel belangrijkere zaken in de wereld dan Instagram. In dezelfde tijd kan je een waterput graven in Afrika, je zolder isoleren of zonnepanelen monteren bijvoorbeeld. Maar dat lijkt ook allemaal op werken. Ga ik wel wat anders nuttigs doen: mijn horloges poetsen :face_with_raised_eyebrow:

Ik baal er niet van hoor, was meer een constateringā€¦

2 likes

Instagram moet leuk blijven. Moet niet op werken gaan lijken. Ga niet iedere dag statistieken bijhouden. Op mijn werk zie ik al genoeg cijfers. En oprecht van zoiets kunnen balen :speak_no_evil:

1 like

Eens, eens en eens :wink:

1 like