Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Het ging over statistieken niet over adverteren…

1 like

Jullie kunnen niet eens tegen een grapje. :stuck_out_tongue_winking_eye: Wat zijn we serieus… :sweat_smile:

Maar je hebt gelijk. Wanneer je professionele dashboard hebt kun je per bericht beter de statistieken bekijken. Hoeveel mensen via profiel, hashtags of iets anders binnenkomen op je post, etc. Best handig!

Best random ook

1 like

+1

1 like

En uiteraard terug gevolgd :grin:

m’n Zillawatch accounts op Instagram gehacked, misbruikt en geblokkeerd!!
900 Volgers op Insta kwijt maar er zijn wel ergere dingen en daarom fris herstart (en jullie een beetje positief gespammed :wink::wink:): Zillawatch (@zillawatch.nl) • Instagram-foto’s en -video’s

10 likes

Had je geen dubbele verificatie aan staan?

1 like

Ja… Flink wat werk geweest om eea te blokkeren!
Gehacked op FB & Insta en toen dóór naar de koppelingen. Onder andere Paypal, waar ik iets te laat was en de schade alleen kon beperken (ai).
Nu alle wachtwoorden doorlinks gewijzigd.
Gelukkig gezond en dát telt ( je moet toch wát :wink:),; hup en verder!!

1 like

Heb hier weer aardig wat HF-leden toegevoegd op IG. Lief als je me terugvolgt!

Over dat het wat langzamer gaat: sinds de zomer is het algoritme van IG me bijzonder slecht gezind. Likes zijn bijna 50% lager en er komen amper nieuwe volgers bij. Geen idee wat ik verkeerd doe. Kwaliteit foto’s moet wel omhoog maar dit is belachelijk :joy:

5 likes

Tjonge! Vreselijk man! :tired_face:

1 like

We volgen elkaar weer!

1 like

Check :white_check_mark:

1 like

Post eens een foto waarop een horloge beschadigd ‘lijkt’. Had een BB58 onder het bouwstof gepost en die foto had 5 keer het bereik van welke andere foto dan ook, nu nog steeds. Vond dat best opmerkelijk.

2 likes

Opmerkelijk kun je dat wel noemen ja :thinking:

2 likes

Ik dacht al zoiets, zou zweren dat we elkaar al volgden. Nu weer geregeld :+1:t2:

1 like

Hier nu ook, de volgers groeien totaal niet. En idd ook veel minder likes ineens.

1 like

Schrijven jullie voldoende (maar oh zo irritante) met hashtags? ###
Ikzelf doe het wel, maar vind het eigenlijk super vervelend om te moeten gebruiken haha. Veel volgers en likes heb ik eigenlijk nooit echt gehad, volgens mij op zijn hoogst een keer 54 likes.
In ieder geval niet zoals een aantal
horlogefotografen die er ineens zijn en na een week al 100.000 volgers hebben. Die kopen heel slim volgers om zo meer exposure te krijgen.

1 like

Heb me er niet in verdiept. Maar zag laatst een filmpje dit komt door de update van Instagram. (Ergens afgelopen zomer).
In de Instellingen moetje een vinkje anders/aan aangezet worden.

Gok zomaar dat wanneer je het googled het eruit komt. Nu geen tijd om het voor je op te zoeken. Sorry!

1 like

Ben hier wel benieuwd naar

Ik hou de groei,stagnatie of krimp eigenlijk niet bij.
Al is een groei altijd welkom…

1 like

Dit vinkje?

2 likes